Avatar billede tbsandau Novice
23. marts 2012 - 12:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at tilgå opsætningen af min router

Hej folkens.
Jeg har som sådan ikke problemer med min internetforbindelse. Den kører rigtig fint.
Men!! jeg skal bla. have opdateret min firmware til min router + ændre nogle andre indstillinger.
Mit problem er så, når jeg skriver 192.168.1.1, finder min browser ingen ting... Den burde poppe op med login til mit router interface...

Min router er en ASUS RT-N56U.

Er der nogen der kender svaret på, hvad der kan være galt?
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. marts 2012 - 12:31 #1
Kør en ipconfig /all i din kommandoprompt og se hvad der står på default gateway.
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. marts 2012 - 12:34 #2
Hvis du ikke ved hvordan:

XP: start-kør og skriv cmd
Vista/7: Win logo, skriv cmd i søg-feltet.
Avatar billede Blandy Praktikant
23. marts 2012 - 12:44 #3
Det kan evt hjælpe, hvis du hiver strømmen fra din router i et miniut og starter den igen.

Kan jo være at management delen er lidt død.
Avatar billede tbsandau Novice
23. marts 2012 - 13:06 #4
Fandt selv fejlen... Tror det har noget med min internetudbyder at gøre (Com-X) For kunne pludselig komme på da jeg tog internetforbindelsen fra routeren :/

Men tak for de hurtige svar!