Opsætte usb printer som netværks printer.
Hej alle derude.Jeg har en gammel Hp Officejet G55 printer som er koblet til en Xp pro maskine (som jeg skriver ved her)gennem usb.
Den kunne jeg så godt tænke mig at jeg kunne bruge til at printe med fra de andre maskiner på netværket.
Det har virket før da jeg kun brugte Xp maskiner.
På netværket er der en Vista maskine og 2 stk Win 7.
Jeg har forsøgt at installere den som netværksprinter. Enheden registreres, og det ser ud til at det forløber korrekt.
Men når jeg skal udskrive en testside eller dokument sker ikke en pind.
Forsøgt:
At installere den på Win 7 maskinen, og så installere som netværksprinter på Xp pro, og her virker den. Men det er ikke det jeg vil, da Xp maskinen står inde på et kontor som jeg bruger i det daglige.
Hvad kunne være problemet her.
Jeg kunne selv tænke mig det er en sikkerheds indstilling i Win 7.
Men jeg er ikke så kendt i Win 7 brugerflade, så jeg er lidt på bar bund.
Jeg er desværre væk det meste af dagen, men kommer på sidst på eftermiddagen.
Med venlig hilsen John
