Avatar billede a-carlo Nybegynder
25. marts 2012 - 21:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvilken af de her to bærbar

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=657245

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/514220/HP-Pavilion-dv66130eo.html

hvilken en er bedst den ene har i7 processor den anden har i5

men den med i5 har bedre grafik kort end den anden hvilken vil klare sig bedst?
Avatar billede pstidsen Novice
25. marts 2012 - 22:07 #1
Vi er ikke synske.... Hvordan skulle vi så vide hvad den skal bruges til? Hvis gaming, så hvilke spil? ;-)

Umiddelbart: Hvis det er gaming så nummer 2, hvis det er almindelig brug så den første.

Dog kan ingen af dem klare BF3 i flot grafik.
Avatar billede a-carlo Nybegynder
25. marts 2012 - 22:43 #2
den skal bruges til at game på sådan noget som warcraft 3 måske call of duty modern warfare 3 men ikke på højeste grafik og så skal jeg bruge den i skole til at skrive rapport på og surfe lidt på nettet?
Avatar billede pstidsen Novice
25. marts 2012 - 22:52 #3
Helt klart den sidste så! Den kan også køre MW 3 på noget der ligner højeste grafik.
Avatar billede a-carlo Nybegynder
25. marts 2012 - 22:59 #4
okay hvad skulle da få mig til at vælge den med i7 istedet for? strategi spil eller sådan?

du må gerne ligge et svar hvis du vil have dine points
Avatar billede pstidsen Novice
26. marts 2012 - 08:39 #5
I7 er påkrævet for Battlefield 3 og Skyrim V.

Til MW3 og WC3 er i5 og godt grafikkort dog bedre!
Avatar billede a-carlo Nybegynder
26. marts 2012 - 17:44 #6
okay mange tak