Avatar billede exAHSacto Nybegynder
26. marts 2012 - 15:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tab - opdatering af skærmbillede

Hej alle,

Jeg har en tab control med en masse subforms på. Mit problem er, at nogle af mine subforms er så brede, at man kan ikke se dem på skærmen. I Excel og Windows generelt flytter skærmens fokus til der hvor man har "tabbet" hen, men det er ikke tilfældet i Access.

Hvordan kan jeg ved tab-knappen vise den aktive record ?

mvh
Anders
Avatar billede fdata Forsker
26. marts 2012 - 22:58 #1
I dine subforms kan du sætte Rullepaneler til Vandret
Avatar billede exAHSacto Nybegynder
27. marts 2012 - 09:26 #2
Jeg har "Scrollbars" sat til Both, hvilket jo burde være det samme som dit forslag. Jeg har dog også prøvet at sætte dem til horizontal, men det hjælper ikke.

Har du andre forslag?
Avatar billede fdata Forsker
27. marts 2012 - 23:49 #3
Næ, sorry  :o(
Avatar billede exAHSacto Nybegynder
15. juni 2012 - 15:53 #4
nogen der kan hjælpe?
Avatar billede exAHSacto Nybegynder
09. juli 2012 - 08:54 #5
Løsningen var at lave samtlige forms smallere - det virker ret indlysende nu, men havde ikke overvejet det tidligere, da jeg synes, scroll bars er grimme.