Avatar billede jonpet Seniormester
26. marts 2012 - 21:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

3D Film på Pc ?

Hej

Jeg har et spørsmål som går ud på hvordan eller retter sagt hvad skal jeg bruge for at se 3D film på min pc.

Her tænker jeg på om man skal bruge en special skærm og Grafikkort for at det virker.

            Mvh
          Brian.P
Avatar billede zoso Novice
26. marts 2012 - 22:05 #1
For at se 3D fra din pc og igennem din skærm, kræver det at du har et 3D-kompatibel grafikkort, en 3D-monitor (120 Hz), samt et par 3D-briller.
Avatar billede pstidsen Novice
26. marts 2012 - 22:17 #2
Man kan da også få skærme ude briller - dog ikke med samme kvalitet.
Avatar billede juleulven Nybegynder
26. marts 2012 - 22:55 #3
+ en PC der kan afvikle der har ressourcer til det du vil afspille ... og lægger du dine data på et andet sted end din computer skal du også have noget LAN (helst ikke wifi) der kan håndterer det du vil afspille...

f.eks HD-materiale kan godt trække en del ressourcer
Avatar billede juleulven Nybegynder
26. marts 2012 - 22:56 #4
#2 det har jeg godt nok aldrig hørt om... ?  men det lyder da spændende så man kan slippe for de latterlige briller...

har du noget link til produkt?
Avatar billede pstidsen Novice
27. marts 2012 - 12:24 #5
F.eks.: http://www.dailyrush.dk/boards/1460/topics/103284/ og http://www.pcworld.dk/art/113287/vi-proevekoerer-toshibas-3d-tv-uden-briller

Der er jo også Nintendo 3DS. Har prøvet den ude i en butik, men det er ikke så fed en effekt.
Avatar billede jonpet Seniormester
04. april 2012 - 20:16 #6
Hej.. :)

Tak for alle svarne, så blev man jo lidt klogere.

Da zoso, var den første og har mindst Poing,

er det vel ok at han får de Poing jeg har lovet,, ;)

så hvis i andre ikke bliver for kede af det, så vil jeg gerne bede ( zoso ) om at lække et svar..

Men en stor tak for hjælen til Alle......
Avatar billede zoso Novice
05. april 2012 - 00:28 #7
/zoso