Avatar billede mickeycph Nybegynder
27. marts 2012 - 09:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søgefelt på hjemmeside

Hej,

Jeg søger et søgefelt til en hjemmeside med 20-30 sider i alt. Den skal bare kunne søge internt.

Noget i den stil som på denne hjemmeside: http://www.biostol.dk/
Dog uden dropdown menu.

Så det skal helst ikke være en google søgemaskine eller et søgefelt med "reklamer" i.

Håber nogen kan hjælpe.

På forhånd tak.
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. marts 2012 - 09:15 #1
Et søgefelt er let nok at finde, det er nok sværere at finde en konfiguration der passer til din side. Et søgefelt er ikke bare sådan en standardting mm du har et CMS-system, den skal udvikles til din database, filer eller hvordan man nu vælger at søge.
Avatar billede mickeycph Nybegynder
27. marts 2012 - 09:37 #2
Det lyder teknisk. Jeg har hjemmesiden hos one.com. Hjælper det?
Avatar billede mickeycph Nybegynder
06. april 2012 - 17:09 #3
Åbenbart intet svar på denne, så lukkes.