Avatar billede Saksur Nybegynder
31. marts 2012 - 23:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

CPU 100% - Bluescreen når jeg pøver på noget! hjælp!!!

Hey alle :)
Har en forholdsvis nu computer som nu er i "stykker".

Når computeren starter op, starter den mindst 200 programmer, har tjekket i systemkonfiguration - start.
Men hver gang jeg åbner tabben - start - går min computer i bluescreen og genstarter , min CPU kører 100% hele tiden og lige meget hvad jeg gør kommer den ikke under, har prøvet at hente CCleaner, og den har også kørt i 20 minutter den fjernede 3 GB , hvert 5. minut jeg kører denne rens fjerner den ca 20 mb. hvor kommer de fra?

sidespor!

Problemet er at jeg ikke kan gøre noget på computeren!

Historien:

Jeg fjernede et program fra computeren her den ene dag, den genstartede lige efter, og nu kan jeg intet gøre,
Dagen før havde jeg lige slået et par programmer fra i systemkonfiguration der var ca. 10 der startede når computeren startede, når jeg kigger nu kommer der hele tiden flere og jeg har ingen mulighed for at trykke på knappen Deaktiver alle, eller fjerne flueben på programmerne, ! :(

Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig! er seriøst i knibe, da der er alt på computeren, Netbank, Mails, Billeder, Film, Dokumenter,

undskyld for den mærkelige kategori, men vidste ikke hvilken jeg skulle vælge :S
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2012 - 07:56 #1
du er sikkert ramt af en ondartet viruseller andet der auto laver nye

hent hirens og rens den med div programmer på den

http://www.hiren.info/pages/bootcd

men blue screen plejer at være en meget alvorlig hardware fejl
ud over det kan være ram er det ofte psu (kølepasta) eller graffikkort men det kan sagtens være bundkortet

der findes forretninger der kan fejlefinde sådan en fætter da det er så meget det kan være

http://www.computerplanet.dk/service/

m.v.h
Avatar billede ollikristiansen Nybegynder
01. april 2012 - 13:45 #2
Du kan også genstarte den fuldstændig, det gjorde jeg odet virkede. :D
Avatar billede Saksur Nybegynder
01. april 2012 - 19:18 #3
fedt at i gider svare , :D

Kan ikke hente Hirens da jeg ikke har mulighed for at komme på nettet på computeren, den vil ikke lade mig gøre noget, ikke engang åbne usb stik's :S

Jeg har genstartet den flere gange, det virker ikke, det gør den bare langsommere da der kommer nye programmer der skal åbnes :S
Avatar billede Saksur Nybegynder
01. april 2012 - 22:11 #4
Så fandt jeg svaret ;D
Den har 3500+ trojanske heste D: og hvert andet sekund kommer der ca. 10 nye D: !
Installerede AVG free, men nøj hvor var det en kamp at få lov til det! D:
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2012 - 07:53 #5
jamen tak for det
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2012 - 07:58 #6
man henter ikke hirens på den maskine der er ramt at vira

du kører helle ikke til bageren i en bil der er i udu vel

hvordan fandt du svaret

http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-1
Avatar billede Saksur Nybegynder
10. april 2012 - 22:03 #7
Der var en ven der fortalte mig at jeg skulle tjekke ProgramData ( c:\ProgramData ) Og der lå der 77.031 mapper med programmer i hver, jeg slettede dem og nu er den oppe og køre igen :D