Avatar billede mikand Nybegynder
01. april 2012 - 17:39 Der er 2 kommentarer

Ny Firmware på zyxel nsa310

Hej.

Er der nogen som ved hvordan man kan sætte staddart firmware på en zyxel nsa310?
Det er sådan en TDC bruger som homedisk.

Vil gerne slette nuværende firmware og installere en standart? Der er 2 usb indgange men det er kun indgange, dvs jeg kan ikke se den på min computer.

Hvordan kan jeg få fat i hardisken? evt igennem et rj45 kabel?
Avatar billede strickie Nybegynder
23. juli 2012 - 20:40 #1
Hej,

Jeg har samme problem, har du fået løst det?
Og kan du i så fald afsløre hvordan du gjorde?
Avatar billede Dalgas78 Nybegynder
01. august 2014 - 12:23 #2
Hej

Jeg har os fået fat i sådan en, man skal bare lige ha TDC ud af den!

Nogen der kender til den??

VH Dalgas