Avatar billede scouzer Nybegynder
09. april 2012 - 10:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

yousee router -problemer med DNS

Jeg har det spøjse problem at jeg ofte mister forbindelsen til internettet, eller det vil sige det gør jeg så ikke helt alligevel, for jeg kan stadig pinge de forskellige websites ip adresse. Hvis jeg ændre DNS server enten lokalt eller på routeren så kommer jeg også på igen. Sker både for min bærbar pc, men også min smartphone.... nogen der har ide til en løsning????

edit:
jeg har fået udskiftet routeren for at se om det kunne hjælpe på problemet
Avatar billede Killervalon Nybegynder
09. april 2012 - 12:01 #1
Du kan prøve at skifte DNS serveren (bare på din computer) til IP'en 8.8.8.8, det er Google's DNS servere som kan bruges til frit leje, jeg bruger dem en gang imellem.
Avatar billede scouzer Nybegynder
09. april 2012 - 12:29 #2
som jeg har skrevet har vi prøvet dette. Så kommer vi også på igen for en periode, og så bliver vi smidt af igen.... så kan jeg gå ind og ændre den til at hente dem automatisk fra routeren, så kommer vi på igen
Avatar billede scouzer Nybegynder
23. august 2012 - 08:36 #3
tak