Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
13. april 2012 - 16:38 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

windows 7 - knap

hej eksperter.

http://www.myupload.dk/handleupload/73bddf1VoJhF

det er den der knap i bunden af skærmen som i også kan se på billedet som lige pludselig hold op med at føre mig til startsiden som den pleger... er der nogen som ved hvordan man får den ti det igen

MVH Jacobrd3
Avatar billede vejmand Juniormester
13. april 2012 - 17:11 #1
Er det "Vis skrivebord" længst ude til højre, som ikke virker?
Avatar billede vejmand Juniormester
13. april 2012 - 17:14 #2
Prøv med en systemgendannelse fra før problemet opstod: http://techsupport.paretologic.com/plsupportda/consumer/kbdetail.asp?kbid=770
Avatar billede luksusbugen Nybegynder
13. april 2012 - 18:05 #3
Min har aldrig virket hvis jeg ikke klikker på den.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. april 2012 - 20:22 #4
#3
hæhæ...
Forkert formuleret ;)

Du skriver nemlig at den først virker når du klikker på den, og det er jo det man skal :D
Avatar billede vejmand Juniormester
13. april 2012 - 21:07 #5
john_stigers >> Min viser også skrivebordet, når jeg holder musen på knappen (Mouse-over), men går væk igen, når jeg fjerner musen fra knappen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. april 2012 - 21:49 #6
Ja det er fordi Aero er slået til, men tror ikke det er jacobrd3´s problem, da han kører Aero kan man se.
Avatar billede pstidsen Novice
13. april 2012 - 22:30 #7
Åben Kontrolpanel og søg efter "Juster udseende og ydelse for Windows" og åben den. Hvad er den indstillet til? Prøv at indstille til bedste udseende og se om det virker.

PS: Jeg svarer nok ikke de næste uge da jeg skal til New York.
Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
14. april 2012 - 00:17 #8
det er når man trykker på den så vil den ikke vise skrivebordet og det er det jeg vil have den til :)

MVH jacobrd3
Avatar billede vejmand Juniormester
14. april 2012 - 00:21 #9
Har du prøvet #2?
Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
14. april 2012 - 08:42 #10
Nej for jeg kan ikke huske hvornår det startede :(

MVH Jacobrd3
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2012 - 13:33 #11
Måske dette lille program kan fixe det?
http://www.door2windows.com/windows-7-show-desktop-button-remover-remove-windows-7-show-desktop-button-with-one-click
(Du skal så bare vælge "Add show desktop button" hvis muligt)
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2012 - 13:51 #12
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2012 - 13:54 #13
Windowstasten + d er også en mulighed, og en del nemmere :)
Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
10. juni 2012 - 02:52 #14
det kom selv så jeg tager point