Avatar billede Kasper212 Nybegynder
15. april 2012 - 00:20 Der er 7 kommentarer

Gamer PC sæt - Køb Hjælp! :S

Hej experter.

Jeg har 8000 kr til rådighed, til en Game pc sæt ( pc og skærm )

Men da jeg var få sekunder fra at købe Alianware stoppede mine venner mig og sagde jeg nok skulle spørge om råd inde i Experten.dk, siden jeg hele tiden får at vide at alianware er noget dyrt noget.

Så mit spørgsmål om der er nogen der har en godt tilbud til en monster god Gamer pc Max 8.000 +  skærm. for jeg har åbenbart ik styr på noget :S

ps. beklager stave fejl, jeg skriver med en brakket arm :S

Tusind tak

mvh Kasper
Avatar billede egidiussen Nybegynder
15. april 2012 - 07:42 #1
Hejsa
Det er rigtigt at en Alienware er ret dyr.

Her er et godt tilbud hvor du får meget mere for pengene i forhold til Alienware:
http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=8604897

Mht skærm så finder du bare en som du synes om hos computercity - der er ikke vildt stor forskel på ydelsen.
Avatar billede Mallen32 Nybegynder
15. april 2012 - 10:28 #2
Ville nok hellere vælge sådan en her så:
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99107&type=pcsystem

og så opgradere hist og her om nødvendigt!
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
15. april 2012 - 13:28 #3
Som skrevet tidligere, Alienware er overpriced, kvaliteten af deres materiale er under middel, de bruger ikke kvalitets strømforsyninger hvilket ofte kan resultere i ustabilitet. Der bliver generelt sparet rigtigt meget på kvaliteten i alienware maskinerne. Husk også at Alienware og Dell er samme firma, og Dell har aldrig nogensinde leveret et ordentligt produkt. Jeg har haft både skærme og bærbare hos dem som altid har været noget skrammel. Selv deres flagskib monitor Dell u 3011 er elendig, grundet det AG coating som Dell har valgt at indbygge i skærmen. Dell's PC'er er der ikke andet end bøvl, kig evt. på dr.dk der har været massere af sager oppe og vende med dem.

Spar tiden og pengene og gør som os andre, blacklist dell/alienware.

http://www.game-station.dk/black-bean/value-sli-black-bean-i5-2500k-3-33ghz-at-4ghz-2x4gb-z68-2x-gtx560-500gb-dvd-rw-750w.html

Her er en rigtig fin maskine til 8000 kr,-

Lig mærke til at du får 2xGTX560, med den som #1 foreslår må du "nøjes" med et enkelt GTX560ti, og som gamer tror jeg næppe at du ahr lyst til at spare på perfomancen.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
15. april 2012 - 13:30 #4
I den jeg linker til i #3 bliver der brugt kvalitetskomponenter fra bla. G.Skill og OCZ, så gør dig selv den tjeneste og vælg kvalitet frem for skrammel.
Avatar billede egidiussen Nybegynder
15. april 2012 - 14:22 #5
Nr.3 er et godt tilbud jeg er enig - dog koster den mere end de 8K hvis der skal OS med.
Desuden er GTX 560 og GTX 560ti ikke samme kort (ti-versionen er ca 15% hurtigere).
Jeg ved ikke helt hvor meget 2x560 er hurtigere end 1x560ti.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
15. april 2012 - 14:45 #6
#5 Et pænt stykke. SLI skalere super godt i nyere kort. 2xGTX560 er så afgjort bedre end et enkelt GTX560ti.

http://www.guru3d.com/article/geforce-gtx-560-sli-review/11

Det er rigtigt nok at et enkelt GTX 560ti yder bedre end et enkelt GTX560, men 2xGTX560 i SLI yder bedre end et enkelt GTX 560ti.

http://www.guru3d.com/article/geforce-gtx-560-sli-review/13