Avatar billede wellejus Nybegynder
22. april 2012 - 19:02 Der er 11 kommentarer

USB-enhed bliver ikke fundet, Printer installation.

Under inst. af en HP laserjet 1018 under 64 bit win7 strander jeg et mærkeligt sted. Jeg har downloaded den korrekte driver og startet inst. som HP forskriver. Dvs: start inst. af driver og tilslut printeren når softwaren giver besked om det. Når printeren tilsluttes skriver win at enheden ikke genkendes og derfor går inst. naturligvis i stå.
Jeg prøvede derefter at fjerne USB-driverne i enhedshåndtering, tage strøm og batteri fra maskinen, og efter nogle minutter genstarte, for at lade win inst. driverne på ny. Uden held.
Resultatet er stadig det samme. Enheden kan ikke genkendes og derfor strander installationen.
Hvad stiller jeg op?
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2012 - 19:34 #1
er det denne her du bruger

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareDescription.jsp?lang=en&cc=us&prodTypeId=18972&prodSeriesId=1814092&prodNameId=1814093&swEnvOID=4063&swLang=8&mode=2&taskId=135&swItem=bi-58529-3

inden du installerer så rens lige din maskine med ccleaner for gamle nøgler

http://www.filehippo.com/download_ccleaner

sådan her gøres det

For USB Connection:
1. Close any software programs running on your computer.
2. Click the Download only button and save this file
3. Double click on the downloaded file. The self-extracting process will appear.
4. Click to accept the terms in the license agreement. Click Next.
5. Driver installation begins. Driver files are pre-installed during this process.
6. A screen pops up to prompt to connect the USB cable. Insert the USB cable.
7. Device is connected, waiting for PnP to finish installing driver.
8. Click Finish to complete software installation.
Avatar billede wellejus Nybegynder
22. april 2012 - 19:39 #2
Ja. det er den jeg har prøvet at installere :-/
Avatar billede wellejus Nybegynder
22. april 2012 - 19:44 #3
I CCleaner kan jeg desværre ikke se nogen mulighed for at fjerne "nøgler". Kan de hedde noget andet?
Avatar billede wellejus Nybegynder
22. april 2012 - 19:48 #4
Jeg kørte CCleaner med std. indstillingerne. Det havde ikke umiddelbart nogen virkning. Enheden bliver stadig ikke genkendt.
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2012 - 20:26 #5
start>Kontrolpanel\Hardware og lyd >enhedshåndtering
Avatar billede wellejus Nybegynder
22. april 2012 - 21:35 #6
Hvad skal jeg foretage mig dér Rasmus?
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2012 - 07:13 #7
slå¨ccleaner over på register og lad den rense maskinen for gamle nøgler
den gennmgår regedit og fjerner nøgler og andet der ikke bruges mere

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareDescription.jsp?lang=en&cc=us&prodTypeId=18972&prodSeriesId=1814092&swItem=bi-58529-3&prodNameId=1814093&swEnvOID=4063&swLang=8&taskId=135&mode=4&idx=2

slå den over på fixes

der ligger en jeg ikke kender men har du prøvet den

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2012 - 07:38 #8
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2012 - 07:54 #9
prøver lige igen

[IMG]http://i43.tinypic.com/29m22ad.jpg[/IMG]

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2012 - 07:55 #10
den driller men her er den

http://i43.tinypic.com/29m22ad.jpg

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2012 - 15:17 #11
#6 se om den er der ???