Avatar billede idalouise Nybegynder
23. april 2012 - 09:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

problem ved inlog til netbank

På min - næsten - nye, ½ år gamle HP Pavillon g7 kan jeg ikke komme på netbank. (grunden til jeg først vil benytte mig af denne pc nu er, at min "hovedpc" lige er gået ned med influenza vil jeg tro, så derfor først nu på Pavillonen.

Når jeg logger på Netbank får jeg denne meddelelse:

Internet Explorer er holdt op med at fungere

Et problem er skyld i, at programmet holdt op med at fungere korrekt.. Windows lukker programmet og giver dig besked, hvis der findes en løsning.

Nogen her der måske kan hjælpe?? På forhånd tak.

Idalouise
Avatar billede sand321 Nybegynder
23. april 2012 - 10:04 #1
Oplever du problemer med andre hjemmesider, eller er det kun netbanken?

Hvilken version af windows har du installeret?
Avatar billede claes57 Ekspert
23. april 2012 - 11:41 #2
de fleste win7 maskiner har en 64bit og en 32 bit version af internet explorer - prøv med 32-bit versionen (typisk kan det være noget java-problem).
Avatar billede idalouise Nybegynder
23. april 2012 - 18:02 #3
Det er en explorer 8  og 64 bit Edition jeg har på denne her.

Det er så også windows 7 - Home Premium.

Kan der gøres noget vil I tro?? Eller skal jeg virkelig affinde mig med at explorer ikke kan håndtere det jeg skal bruge.
Avatar billede sand321 Nybegynder
23. april 2012 - 18:16 #4
Gør som cleas57 siger og start 32-bit internet explorer fra start menuen (den hvor der ikke står 64-bit)

Hvis det ikke virker kan du prøve at geninstallere java.
Avatar billede idalouise Nybegynder
23. april 2012 - 21:50 #5
Tak for hjælpen. Cleas57 skal have de lovede points. Du nævnte jo, at de kunne skyldes Java. Jeg ville så opdatere Java, og så var der ikke installeret Java til bit 64. Det gjorde jeg så, og nu kører den bare - også med netbank. Dejligt, så kan jeg komme til at bruge nogle penge ;-) Cleas vil du lige lægge et svar så jeg kan uddele points.

Også tak til dig Sand. I er altså meget hjælpsomme her! God sommer!
Avatar billede claes57 Ekspert
24. april 2012 - 08:50 #6
ok