25. april 2012 - 11:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mangler et program, der med mellemrum skal kræve ændring af password.

Kan man finde / købe et program, der med f.eks. et interval på 2 mdr. kan komme op og sige, at password skal ændres. Samtidig skal det hele 'låse', hvis der bliver tastet forkert f.eks. 3 gange.
Avatar billede askalot Mester
25. april 2012 - 12:47 #1
Snakker vi windows login? , jeg mener dette understøttes direkte af windows.

Ja , se her: http://www.lockergnome.com/windows/2005/08/12/force-users-to-change-passwords-every-30-days-2kxp2003/
25. april 2012 - 15:28 #2
Hej Askalot
- MANGE TAK for svaret. Måske kommer det til at fungere?
Det er i forhold til noget forsikring og de krav DE stiller til, at man kan tegne en Netbanks-forsikring. Jeg bliver kontaktet af selskabet - sikkert i morgen, hvor jeg foreligger dem løsningen.
Endnu engang tak - så må vi se...
/BHLEJ
26. april 2012 - 17:39 #3
Hej igen, Askalot
Endnu engang mange tak for dit indlæg til mig. Det blev accepteret af forsikringen, så det vil jeg benytte mig af.

Du får hermed dine point (håber jeg)  ;-)
- jeg har aldrig helt 'fattet' systemet, men jeg prøver. Ellers melder du lige tilbage - ok?

Bedste hilsner fra
Lars
Avatar billede askalot Mester
26. april 2012 - 18:10 #4
du har givet point til dig selv, men det er helt ok =D