Avatar billede mdj227 Nybegynder
26. april 2012 - 10:30 Der er 4 kommentarer

Samsung Tv LED Smart TV UE46D5700ZF

jeg har lige købt dette tv http://www.pixmania.com/dk/dk/9578147/art/samsung/tv-led-smart-tv-ue46d5700.html#pix-review og jeg har fundet ud af at man bare kan tilslutte en ekstern harddisk også kan tv afspille filmene på harddisk jeg ved godt den kan afspille avi men jeg ville gerne vide hvad for nogle filer den ellers kan afspille ville blive meget glad hvis nogle af jer vidste det eller kunne visse en sidde har prøvet at søge på google
Avatar billede Mikkel2833 Nybegynder
26. april 2012 - 11:48 #1
Som jeg har forstået det, kan den afspille alle film/lyd formater.

Den kan dog kun finde harddisken hvis den er FAT32, derfor kan du f.eks ikke afspille en fil på 4,7gb.
Avatar billede plys79 Nybegynder
26. april 2012 - 22:53 #2
hvordan var det med levring af det Tv og hvor længe tog det?? overholdte de deres aftale??
Avatar billede mdj227 Nybegynder
27. april 2012 - 08:35 #3
Plys79 - Der var ikke noget bøvl med leveringen, den kom til tiden og det hele (:
Avatar billede crj100 Praktikant
24. juni 2012 - 22:18 #4
Er du tilfreds med tv'et? Er i gang med at søge til mine forældre, og vil gerne have lidt inputs.