Avatar billede yanay Praktikant
27. april 2012 - 18:13 Der er 5 kommentarer

Programmer?

Jeg er på udkig efter et program der gemmer alt hvad man har tastet på computeren selvom man har nustillet internet browser osv.. så skal man kunne se det i dette program at hvor man har været henne.

findes der sådan et?
Hvad hedder det evt?
Er der noget gratis?
Avatar billede vejmand Juniormester
27. april 2012 - 18:53 #1
Dobbeltspørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler:
http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser

http://www.eksperten.dk/spm/961715
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2012 - 19:17 #2
pjat med dig vejmand - de 3 spørgsmål relaterer hinanden!
Avatar billede vejmand Juniormester
27. april 2012 - 19:29 #3
jegerdiana >> Ikke forstået?????

Jeg linker kun til et andet spørgsmål, og det er mangen til dette?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. april 2012 - 07:05 #4
Enig med vejmand.
Og i øvrigt burde spørger jo bare følge med i oprindelig tråd i stedet for at oprette et nyt.
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2012 - 08:38 #5
undskyld vejmand!
troede det var de 3 sætninger i øverste sp.mål du mente! vidste ikke, at der var oprettet 3 div. sp.måls-emner herinde!