Avatar billede pstidsen Novice
30. april 2012 - 13:02 Der er 19 kommentarer og
2 løsninger

Langsom pc

Ja så er standardspørgsmålet her igen. Min computer er blevet betydeligt langsommere på det seneste. Det er både i browser (langsom indlæsning af sider) og bare i Windows. Hvis jeg f.eks. trykker på et program i Startmenuen så sker der ingenting. Først efter lidt tid åbner det. Jeg har kørt alle programmer der er at køre i henhold til god Eksperten.dk-stil (Malwarebytes, CCleaner, Defraggler, antivirusprogram+opdatering af programmer og drivere) uden at det hjalp.

Min computer har trekernet AMD Phenom processor og 4 GB DDR3 RAM, så det er ikke det der er galt. I Joblisten står processor til 10-20% og hukommelse til omkring 50% og det er med SyncToy, Windows Media Player, Opera, Skype, Messenger og Windows Live Mail åben.

Jeg kører Windows 7 64 bit, så kan I bruge en HiJackThis-log til noget, for så kan jeg godt lave sådan en??

Eller er der en der vil analysere en Combofix-log, for så laver jeg sådan en?

Hvis der er andre gode idéer så er de velkomne. Jeg regner med at formattere i sommerferien, da jeg ikke gider her inden eksamen, men på den anden side vil jeg jo gerne have en hurtig pc til eksamen.

Jeg ved ikke om det har noget af sige, men jeg har for nyligt skiftet antivirusprogram til Panda. Kan det have noget at sige? Programmet bruger ellers hverken specielt meget CPU eller hukommelse inde i Joblisten.
Avatar billede Kemadx Juniormester
30. april 2012 - 13:04 #1
Meget simpel start.

har du prøvet at lade den køre en simpel disk - defragmentering?

Ligger under det der hedder start--> systemværktøjer mener jeg (sidder på arbejde hvor vi IKKE har windows 7, så kan ikke lige tjekke).
30. april 2012 - 14:19 #2
Måske 'levende' rester efter tidligere Sikkerhedsprogram ?
Avatar billede pstidsen Novice
30. april 2012 - 14:44 #3
#1: Lad være med at lægge Svar før jeg beder om det!!!!!! Især når dit løsningsforslag er så horribel dårligt! Jeg har skrevet at jeg har kørt Defraggler hvilket er et bedre defragmenteringsprogram end Windows' eget!

#2: Skal jeg søge hele harddisken og registreringsdatabasen efter Kaspersky (som er det gamle) eller?
30. april 2012 - 15:20 #4
... stik mig en HiJackThis log ...
Avatar billede pstidsen Novice
30. april 2012 - 16:33 #5
Here you go (håber det er nyeste version =)):

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\PROGRAM FILES (X86)\PANDA GLOBAL PROTECTION 2012\WebProxy.exe
C:\Program Files (x86)\SlimDrivers\SlimDrivers.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Users\Peter Stidsen\Local Settings\Apps\F.lux\flux.exe
C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\PmmUpdate.exe
C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Device Integrator\wldi.exe
C:\Program Files (x86)\Panda Global Protection 2012\ApVxdWin.exe
C:\Windows\WebCam\S6000\S6000Mnt.exe
C:\Program Files (x86)\BumpTop\BumpTop.exe
C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LMworker.exe
C:\Program Files (x86)\Secunia PSI\psi_tray.exe
C:\Users\Peter Stidsen\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\EgisUpdate.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmplayer.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Device Integrator\DI_HIDServer.exe
C:\Program Files (x86)\Panda Global Protection 2012\PavBckPT.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Mail\wlmail.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe
C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MMLoadDrv.exe
C:\Users\Peter Stidsen\AppData\Local\Google\Update\1.3.21.111\GoogleCrashHandler.exe
C:\Program Files (x86)\BumpTop\TexHelper.exe
C:\Program Files (x86)\Opera\opera.exe
C:\Users\Peter Stidsen\Desktop\HJT\HijackThis.exe
C:\Windows\SysWOW64\DllHost.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://homepage.acer.com/rdr.aspx?b=ACAW&l=0406&m=aspire_5551g&r=27360811a125l04h4z1i5t4572l48p
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = Preserve
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/dat-tank-blitz-123053
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://homepage.acer.com/rdr.aspx?b=ACAW&l=0406&m=aspire_5551g&r=27360811a125l04h4z1i5t4572l48p
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://homepage.acer.com/rdr.aspx?b=ACAW&l=0406&m=aspire_5551g&r=27360811a125l04h4z1i5t4572l48p
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til logon til Windows Live ID - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: QUICKfind BHO Object - {C08DF07A-3E49-4E25-9AB0-D3882835F153} - C:\PROGRA~2\TEXTware\QUICKF~1\PlugIns\IEHelp.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [EgisUpdate] "C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\EgisUpdate.exe" -d
O4 - HKLM\..\Run: [EgisTecPMMUpdate] "C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\PmmUpdate.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [OOTag] C:\Program Files (x86)\Acer\OOBEOffer\OOTag.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [S6000Mnt] C:\Windows\SysWOW64\Rundll32.exe S6000Rmv.dll,WinMainRmv /StartStillMnt
O4 - HKLM\..\Run: [WindowsLiveDeviceIntegrator] C:\Program Files (x86)\Windows Live\Device Integrator\wldi.exe
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Program Files (x86)\Panda Global Protection 2012\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\Run: [SCANINICIO] "C:\Program Files (x86)\Panda Global Protection 2012\Inicio.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [F.lux] "C:\Users\Peter Stidsen\Local Settings\Apps\F.lux\flux.exe" /noshow
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files (x86)\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [Uploadinator] "C:\Program Files (x86)\Richard Z.H. Wang\FluffyApp\FluffyApp.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - Startup: Dropbox.lnk = C:\Users\Peter Stidsen\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
O4 - Startup: Droplr.exe.lnk = C:\Program Files\Droplr\Droplr.exe
O4 - Startup: opera.exe.lnk = C:\Program Files (x86)\Opera\opera.exe
O4 - Startup: SyncToy 2.1(x64).lnk = ?
O4 - Startup: Windows Live Mail.lnk = C:\Program Files (x86)\Windows Live\Mail\wlmail.exe
O4 - Startup: Windows Media Player.lnk = ?
O4 - Global Startup: BumpTop.lnk = C:\Program Files (x86)\BumpTop\BumpTop.exe
O4 - Global Startup: Secunia PSI Tray.lnk = C:\Program Files (x86)\Secunia PSI\psi_tray.exe
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions present
O6 - HKLM\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions present
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - (no file)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - (no file)
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: @C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll,-222 - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll,-223 - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O16 - DPF: {20A60F0D-9AFA-4515-A0FD-83BD84642501} (Checkers Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/msgrchkr.cab56986.cab
O16 - DPF: {5D6F45B3-9043-443D-A792-115447494D24} (UnoCtrl Class) - http://messenger.zone.msn.com/MessengerGamesContent/GameContent/da/uno1/GAME_UNO1.cab
O16 - DPF: {C345E174-3E87-4F41-A01C-B066A90A49B4} (WRC Class) - http://trial.trymicrosoftoffice.com/trialoaa/buymsoffice_assets/framework//microsoft/wrc32.ocx
O16 - DPF: {C3F79A2B-B9B4-4A66-B012-3EE46475B072} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab56907.cab
O16 - DPF: {F5A7706B-B9C0-4C89-A715-7A0C6B05DD48} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MineSweeper.cab56986.cab
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: AMD FUEL Service - Advanced Micro Devices, Inc. - C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Fuel\Fuel.Service.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bonjour tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Dritek WMI Service (DsiWMIService) - Dritek System Inc. - C:\Program Files (x86)\Launch Manager\dsiwmis.exe
O23 - Service: EaseUS Agent - CHENGDU YIWO Tech Development Co., Ltd - C:\Program Files (x86)\EaseUS Todo Backup\bin\Agent.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Acer ePower Service (ePowerSvc) - Acer Incorporated - C:\Program Files\Acer\Acer ePower Management\ePowerSvc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: GREGService - Acer Incorporated - C:\Program Files (x86)\Acer\Registration\GREGsvc.exe
O23 - Service: Guard Agent - CHENGDU YIWO Tech Development Co., Ltd - C:\Program Files (x86)\EaseUS Todo Backup\bin\GuardAgent.exe
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NTI IScheduleSvc - NewTech Infosystems, Inc. - C:\Program Files (x86)\NewTech Infosystems\Acer Backup Manager\IScheduleSvc.exe
O23 - Service: Panda Software Controller - Panda Security, S.L. - C:\Program Files (x86)\Panda Global Protection 2012\PsCtrls.exe
O23 - Service: Panda Function Service (PAVFNSVR) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Panda Global Protection 2012\PavFnSvr.exe
O23 - Service: Panda Process Protection Service (PavPrSrv) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Common Files\Panda Security\PavShld\pavprsrv.exe
O23 - Service: Panda On-Access Anti-Malware Service (PAVSRV) - Panda Security, S.L. - C:\Program Files (x86)\Panda Global Protection 2012\pavsrvx86.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Panda Host Service (PSHost) - Unknown owner - c:\program files (x86)\panda global protection 2012\firewall\PSHOST.EXE
O23 - Service: Panda IManager Service (PSIMSVC) - Panda Security S.L. - C:\Program Files (x86)\Panda Global Protection 2012\PsImSvc.exe
O23 - Service: Panda PSK service (PskSvcRetail) - Panda Security, S.L. - C:\Program Files (x86)\Panda Global Protection 2012\PskSvc.exe
O23 - Service: Macrium Reflect Image Mounting Service (ReflectService.exe) - Unknown owner - C:\Program Files\Reflect\ReflectService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Secunia PSI Agent - Secunia - C:\Program Files (x86)\Secunia PSI\PSIA.exe
O23 - Service: Secunia Update Agent - Secunia - C:\Program Files (x86)\Secunia PSI\sua.exe
O23 - Service: SetupARService - Realtek Semiconductor. - C:\Program Files (x86)\Realtek\Audio\SetupAfterRebootService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: TeamViewer 7 (TeamViewer7) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\Version7\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: TomTomHOMEService - TomTom - C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\TomTomHOMEService.exe
O23 - Service: Panda TPSrv (TPSrv) - Panda Security, S.L. - C:\Program Files (x86)\Panda Global Protection 2012\TPSrvWow.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Updater Service - Acer Group - C:\Program Files\Acer\Acer Updater\UpdaterService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: Øjebliksbillede af diskenhed (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: WDDMService - WDC - C:\Program Files\Western Digital\WD SmartWare\WDDMService.exe
O23 - Service: WDFME (WDFMEService) - Western Digital  - C:\Program Files\Western Digital\WD SmartWare\WDFME.exe
O23 - Service: WDRules (WDRulesService) - Western Digital  - C:\Program Files\Western Digital\WD SmartWare\WDRulesEngine.exe
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 15706 bytes
Avatar billede pstidsen Novice
30. april 2012 - 16:35 #6
Kiggede lige lidt i den selv og faldt over:
O23 - Service: WDFME (WDFMEService) - Western Digital  - C:\Program Files\Western Digital\WD SmartWare\WDFME.exe

Betyder det at WDFME kører på min pc? Det er nemlig en proces som tager MEGET CPU og hukommelse (når den kører), men jeg kan ikke finde den i joblisten.
30. april 2012 - 16:45 #7
Lige en hurtig:

Ved du selv hvad dette er ->
C:\Program Files (x86)\BumpTop\BumpTop.exe

[F.lux] "C:\Users\Peter Stidsen\Local
Settings\Apps\F.lux\flux.exe"

@%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe

---

Afinstall
* Google bla. bla. bla. ..
* Bonjour tjeneste (Bonjour Service)
* Apple Mobile Device - Apple Inc
* iPod-tjeneste (iPod Service)

---

Du skal opdatere din gamle AcrobatReader ->
http://get.adobe.com/dk/reader/  FRAKlik det der Google Halløj....

---

Kør en scanning med Hijackthis, Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions present
O6 - HKLM\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions present

Genstart normalt...

---

Gå i Start - Skriv i søgefeltet >  Services  > vælg det program som hedder >  Services.msc  > og højreklik på den og sig "Kør som administrator"

Find Tjenesten (Hvis den er der)

* WDDMService - WDC

stop den hvis den kører, højreklik på den og vælg Starttype Deaktiveret.

Genstart normalt...

---
Avatar billede pstidsen Novice
30. april 2012 - 16:58 #8
Ja, jeg ved godt hvad BumpTop og F.lux er. Du har før nævnt BumpTop på samme måde som her. Er det fordi du mener det er noget 'snavs'?

Hvad mener du med @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe

Hvorfor skal jeg stoppe WDDMService? Det er det backup program der fulgte med min eksterne harddisk.
Avatar billede pstidsen Novice
30. april 2012 - 17:12 #9
Så er dine anvisninger udført. Ny HJT log, hvis den har nogen interesse:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\PROGRAM FILES (X86)\PANDA GLOBAL PROTECTION 2012\WebProxy.exe
C:\Program Files (x86)\SlimDrivers\SlimDrivers.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Users\Peter Stidsen\Local Settings\Apps\F.lux\flux.exe
C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files (x86)\BumpTop\BumpTop.exe
C:\Program Files (x86)\Secunia PSI\psi_tray.exe
C:\Users\Peter Stidsen\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\PmmUpdate.exe
C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Device Integrator\wldi.exe
C:\Program Files (x86)\Panda Global Protection 2012\ApVxdWin.exe
C:\Program Files (x86)\Opera\opera.exe
C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LMworker.exe
C:\Windows\WebCam\S6000\S6000Mnt.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Mail\wlmail.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmplayer.exe
C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\EgisUpdate.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Device Integrator\DI_HIDServer.exe
C:\Program Files (x86)\BumpTop\TexHelper.exe
C:\Program Files (x86)\Secunia PSI\psi.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe
C:\Program Files (x86)\Panda Global Protection 2012\PavBckPT.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Users\Peter Stidsen\Desktop\HJT\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://homepage.acer.com/rdr.aspx?b=ACAW&l=0406&m=aspire_5551g&r=27360811a125l04h4z1i5t4572l48p
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = Preserve
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/dat-tank-blitz-123053
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://homepage.acer.com/rdr.aspx?b=ACAW&l=0406&m=aspire_5551g&r=27360811a125l04h4z1i5t4572l48p
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://homepage.acer.com/rdr.aspx?b=ACAW&l=0406&m=aspire_5551g&r=27360811a125l04h4z1i5t4572l48p
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til logon til Windows Live ID - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: QUICKfind BHO Object - {C08DF07A-3E49-4E25-9AB0-D3882835F153} - C:\PROGRA~2\TEXTware\QUICKF~1\PlugIns\IEHelp.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [EgisUpdate] "C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\EgisUpdate.exe" -d
O4 - HKLM\..\Run: [EgisTecPMMUpdate] "C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\PmmUpdate.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [OOTag] C:\Program Files (x86)\Acer\OOBEOffer\OOTag.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [S6000Mnt] C:\Windows\SysWOW64\Rundll32.exe S6000Rmv.dll,WinMainRmv /StartStillMnt
O4 - HKLM\..\Run: [WindowsLiveDeviceIntegrator] C:\Program Files (x86)\Windows Live\Device Integrator\wldi.exe
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Program Files (x86)\Panda Global Protection 2012\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\Run: [SCANINICIO] "C:\Program Files (x86)\Panda Global Protection 2012\Inicio.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [F.lux] "C:\Users\Peter Stidsen\Local Settings\Apps\F.lux\flux.exe" /noshow
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files (x86)\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [Uploadinator] "C:\Program Files (x86)\Richard Z.H. Wang\FluffyApp\FluffyApp.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - Startup: Dropbox.lnk = C:\Users\Peter Stidsen\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
O4 - Startup: Droplr.exe.lnk = C:\Program Files\Droplr\Droplr.exe
O4 - Startup: opera.exe.lnk = C:\Program Files (x86)\Opera\opera.exe
O4 - Startup: SyncToy 2.1(x64).lnk = ?
O4 - Startup: Windows Live Mail.lnk = C:\Program Files (x86)\Windows Live\Mail\wlmail.exe
O4 - Startup: Windows Media Player.lnk = ?
O4 - Global Startup: BumpTop.lnk = C:\Program Files (x86)\BumpTop\BumpTop.exe
O4 - Global Startup: Secunia PSI Tray.lnk = C:\Program Files (x86)\Secunia PSI\psi_tray.exe
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - (no file)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - (no file)
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: @C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll,-222 - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll,-223 - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O16 - DPF: {20A60F0D-9AFA-4515-A0FD-83BD84642501} (Checkers Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/msgrchkr.cab56986.cab
O16 - DPF: {5D6F45B3-9043-443D-A792-115447494D24} (UnoCtrl Class) - http://messenger.zone.msn.com/MessengerGamesContent/GameContent/da/uno1/GAME_UNO1.cab
O16 - DPF: {C345E174-3E87-4F41-A01C-B066A90A49B4} (WRC Class) - http://trial.trymicrosoftoffice.com/trialoaa/buymsoffice_assets/framework//microsoft/wrc32.ocx
O16 - DPF: {C3F79A2B-B9B4-4A66-B012-3EE46475B072} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab56907.cab
O16 - DPF: {F5A7706B-B9C0-4C89-A715-7A0C6B05DD48} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MineSweeper.cab56986.cab
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: AMD FUEL Service - Advanced Micro Devices, Inc. - C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Fuel\Fuel.Service.exe
O23 - Service: Dritek WMI Service (DsiWMIService) - Dritek System Inc. - C:\Program Files (x86)\Launch Manager\dsiwmis.exe
O23 - Service: EaseUS Agent - CHENGDU YIWO Tech Development Co., Ltd - C:\Program Files (x86)\EaseUS Todo Backup\bin\Agent.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Acer ePower Service (ePowerSvc) - Acer Incorporated - C:\Program Files\Acer\Acer ePower Management\ePowerSvc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: GREGService - Acer Incorporated - C:\Program Files (x86)\Acer\Registration\GREGsvc.exe
O23 - Service: Guard Agent - CHENGDU YIWO Tech Development Co., Ltd - C:\Program Files (x86)\EaseUS Todo Backup\bin\GuardAgent.exe
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NTI IScheduleSvc - NewTech Infosystems, Inc. - C:\Program Files (x86)\NewTech Infosystems\Acer Backup Manager\IScheduleSvc.exe
O23 - Service: Panda Software Controller - Panda Security, S.L. - C:\Program Files (x86)\Panda Global Protection 2012\PsCtrls.exe
O23 - Service: Panda Function Service (PAVFNSVR) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Panda Global Protection 2012\PavFnSvr.exe
O23 - Service: Panda Process Protection Service (PavPrSrv) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Common Files\Panda Security\PavShld\pavprsrv.exe
O23 - Service: Panda On-Access Anti-Malware Service (PAVSRV) - Panda Security, S.L. - C:\Program Files (x86)\Panda Global Protection 2012\pavsrvx86.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Panda Host Service (PSHost) - Unknown owner - c:\program files (x86)\panda global protection 2012\firewall\PSHOST.EXE
O23 - Service: Panda IManager Service (PSIMSVC) - Panda Security S.L. - C:\Program Files (x86)\Panda Global Protection 2012\PsImSvc.exe
O23 - Service: Panda PSK service (PskSvcRetail) - Panda Security, S.L. - C:\Program Files (x86)\Panda Global Protection 2012\PskSvc.exe
O23 - Service: Macrium Reflect Image Mounting Service (ReflectService.exe) - Unknown owner - C:\Program Files\Reflect\ReflectService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Secunia PSI Agent - Secunia - C:\Program Files (x86)\Secunia PSI\PSIA.exe
O23 - Service: Secunia Update Agent - Secunia - C:\Program Files (x86)\Secunia PSI\sua.exe
O23 - Service: SetupARService - Realtek Semiconductor. - C:\Program Files (x86)\Realtek\Audio\SetupAfterRebootService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: TeamViewer 7 (TeamViewer7) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\Version7\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: TomTomHOMEService - TomTom - C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\TomTomHOMEService.exe
O23 - Service: Panda TPSrv (TPSrv) - Panda Security, S.L. - C:\Program Files (x86)\Panda Global Protection 2012\TPSrvWow.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Updater Service - Acer Group - C:\Program Files\Acer\Acer Updater\UpdaterService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: Øjebliksbillede af diskenhed (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: WDFME (WDFMEService) - Western Digital  - C:\Program Files\Western Digital\WD SmartWare\WDFME.exe
O23 - Service: WDRules (WDRulesService) - Western Digital  - C:\Program Files\Western Digital\WD SmartWare\WDRulesEngine.exe
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 14953 bytes
30. april 2012 - 18:53 #10
Du nævnte selv [* WDDMService - WDC ] ?

---

PS: I CCleaner - værktøjer - opstart - kan du selv disable/fjern diverse elementer fra din opstart - hus også fanebladende der ...

---

Kan imiddelbart ikke bidrage med yderligere ... lige nu ...
Avatar billede pstidsen Novice
30. april 2012 - 19:20 #11
Øv bøv.. :( Må vente på den formattering.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. april 2012 - 19:57 #12
Har du testet din harddisk for fejl?
Avatar billede pstidsen Novice
30. april 2012 - 20:53 #13
Nej. Det gør jeg ved næste genstart! =)
Avatar billede pstidsen Novice
30. april 2012 - 22:03 #14
Mht. til det der deaktivering af opstartselementer, så er der mange jeg ikke aner hvad er. Jeg har markeret den jeg ikke kender med fed. Det kunne være rart hvis en af jer vidste om de kunne deaktiveres:

Ja    HKCU:Run    F.lux    "C:\Users\Peter Stidsen\Local Settings\Apps\F.lux\flux.exe" /noshow
Nej    HKCU:Run    Google Update    "C:\Users\Peter Stidsen\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
Nej    HKCU:Run    KPeerNexonEU    C:\Nexon\NEXON_EU_Downloader\nxEULauncher.exe
Ja    HKCU:Run    msnmsgr    "C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
Ja    HKCU:Run    Sidebar    C:\Program Files (x86)\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
Ja    HKCU:Run    Skype    "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
Nej    HKCU:Run    Steam    "C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe" -silent
Nej    HKCU:Run    TomTomHOME.exe    "C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\TomTomHOMERunner.exe"
Ja    HKCU:Run    Uploadinator    "C:\Program Files (x86)\Richard Z.H. Wang\FluffyApp\FluffyApp.exe"
Ja    HKLM:Run    Acer ePower Management    C:\Program Files\Acer\Acer ePower Management\ePowerTray.exe
Nej    HKLM:Run    APSDaemon    "C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
Ja    HKLM:Run    APVXDWIN    "C:\Program Files (x86)\Panda Global Protection 2012\APVXDWIN.EXE" /s
Nej    HKLM:Run    BackupManagerTray    "C:\Program Files (x86)\NewTech Infosystems\Acer Backup Manage\BackupManagerTray.exe" -h -k
Nej    HKLM:Run    BtTray
Nej    HKLM:Run    EaseUs Tray    "C:\Program Files (x86)\EaseUS Todo Backup\bin\TrayNotify.exe"
Nej    HKLM:Run    EaseUs Watch    "C:\Program Files (x86)\EaseUS Todo Backup\bin\EuWatch.exe"
Ja    HKLM:Run    EgisTecPMMUpdate    "C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\PmmUpdate.exe"
Ja    HKLM:Run    EgisUpdate    "C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\EgisUpdate.exe" -d
Ja    HKLM:Run    IntelliPoint    "C:\Program Files\Microsoft IntelliPoint\ipoint.exe"
Nej    HKLM:Run    iTunesHelper    "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe"
Ja    HKLM:Run    itype    "C:\Program Files\Microsoft IntelliType Pro\itype.exe"
Ja    HKLM:Run    LifeChat    "C:\Program Files\Microsoft LifeChat\LifeChat.exe"
Ja    HKLM:Run    LManager    C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe
Ja    HKLM:Run    OOTag    C:\Program Files (x86)\Acer\OOBEOffer\OOTag.exe[/b]
Nej    HKLM:Run    QuickTime Task    "C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
Ja    HKLM:Run    S6000Mnt    C:\Windows\SysWOW64\Rundll32.exe S6000Rmv.dll,WinMainRmv /StartStillMnt
Ja    HKLM:Run    SCANINICIO    "C:\Program Files (x86)\Panda Global Protection 2012\Inicio.exe"
Ja    HKLM:Run    StartCCC    "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
Ja    HKLM:Run    SynTPEnh    %ProgramFiles%\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
Ja    HKLM:Run    WD Quick View    C:\Program Files\Western Digital\WD SmartWare\WDDMStatus.exe
Nej    HKLM:Run    Windows Mobile Device Center    %windir%\WindowsMobile\wmdc.exe
Ja    HKLM:Run    WindowsLiveDeviceIntegrator    C:\Program Files (x86)\Windows Live\Device Integrator\wldi.exe
Ja    Startup Common    BumpTop.lnk    C:\Program Files (x86)\BumpTop\BumpTop.exe
Nej    Startup Common    Monitor Apache Servers.lnk    C:\PROGRA~2\APACHE~1\Apache2.2\bin\APACHE~1.EXE
Ja    Startup Common    Secunia PSI Tray.lnk    C:\Program Files (x86)\Secunia PSI\psi_tray.exe
Ja    Startup User    Dropbox.lnk    C:\Users\Peter Stidsen\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
Ja    Startup User    opera.exe.lnk    C:\Program Files (x86)\Opera\opera.exe
Nej    Startup User    Screen Clipper and Launcher til OneNote 2007.lnk    C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONENOTEM.EXE
Ja    Startup User    SyncToy 2.1(x64).lnk    C:\Windows\Installer\{88DAAF05-5A72-46D2-A7C5-C3759697E943}\_6FEFF9B68218417F98F549.exe
Ja    Startup User    Windows Live Mail.lnk    C:\Program Files (x86)\Windows Live\Mail\wlmail.exe
Ja    Startup User    Windows Media Player.lnk    C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmplayer.exe
Avatar billede pstidsen Novice
01. maj 2012 - 13:41 #15
Kan jeg se en CHKDSK log et sted? For ved ikke hvordan scanningen gik (kørte den i nat).
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. maj 2012 - 21:12 #16
Den ligger i roden af C drevet.
Avatar billede pstidsen Novice
01. maj 2012 - 22:43 #17
Så er den slettet. Hovsa :( Er den vigtig?

Er der nogen der fatter nogle af de der opstartselementer?

Jeg har slettet en KÆMPE (40 GB) fil på min pc. Den gjorde at min fragmenteringprocent var 30. Nu er den kun 2-3. Kan det være det har hjulpet?
Avatar billede pstidsen Novice
06. maj 2012 - 10:49 #18
Tråden er hvis død. Smid Svar karise og john =)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2012 - 12:41 #19
Springer over :)
06. maj 2012 - 12:47 #20
Læg selv et [svar] så deler vi alle sammen ...
Avatar billede pstidsen Novice
06. maj 2012 - 14:25 #21
Det med at der ikke sker noget, når jeg trykker på et program i Startmenuen, er væk.

Min browser Opera fryser stadig ofte. Nu har jeg lige opdateret til Opera 12 beta. Hvis der er nogen der har et godt løsningsforslag til det med Opera så kom med det! Ellers må jeg vente på at jeg får formatteret. Tror der er noget skidt på min computer.. :(