Avatar billede nokia3110c Praktikant
01. maj 2012 - 21:35 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Tit flytter cursoren sig ikke, men skriver jeg er den flyttet

Kan godt være det lyder som en lidt underligt spørgsmål,problem men prøver alligevel at forklare det.

Jeg har en computer jeg selv har bygget med ældre quad core cpu,8 gb ram og et godt grafik kort der klare alle de spil jeg spiller uden at hakke i det.

Jeg havde ikke råd til windows 7 så jeg bruger windows vista home premium 64 bit (original versionen ikke oem).

Har også oplevet problemet med windows 7 64bit.

Problemet er at tit så flytter cursoren sig ikke, når jeg bruger musen og heller ikke med piltasterne når jeg skriver et inlæg og vil rette i inlægget.

Men flytter jeg musen(eller bruger piltasterne)hen til det sted jeg vil rette og venstre klikker på musen, så kan jeg ikke se cursoren flytter sig, men når jeg skriver så kan jeg se at cursoren er flyttet og det er et problem hvis jeg kun vil bruge piltasterne.

Nogen der har oplevet problemet og som kender en løsning?
Avatar billede vejmand Juniormester
01. maj 2012 - 21:55 #1
Jeg gætter på du bruger IE9?

Har set problemet beskrevet mange gange, har den såmænd også selv.  :(

Men har desværre endnu ikke set en løsning. Bare til info.......
Avatar billede thegenuine Praktikant
01. maj 2012 - 22:01 #2
Fedt! Så er det ikke kun mig, der oplever det :)
Avatar billede vejmand Juniormester
01. maj 2012 - 22:12 #3
Hvis du f.eks søger efter ie9 cursor disappears på Google, vil du se at problemet er velkendt. De fleste løser problemet ved at gå tilbage til IE8, men mon ikke der kommer en opdatering til IE9 på et eller andet tidspunkt, som løser det.  :-)
Avatar billede nokia3110c Praktikant
01. maj 2012 - 22:27 #4
Underligt problem, ville det være et forsøg med at bruge chrome?

Brugte chrome til sidste på min bærbar med win 7 64bit (født med vista)da ie 9 crashede,holdt op med at virke meget tit og siden den gang jeg skiftede til chrome blev problmet meget mindre. (med vista crasher ie 9 ikke så meget)

Så kunne en anden browser være løsningen?
Avatar billede vejmand Juniormester
01. maj 2012 - 22:29 #5
Ja, jeg tror kun jeg har oplevet problemet i IE9, men tør ikke sige om det ikke kan ske i Chrome.......
Avatar billede nokia3110c Praktikant
01. maj 2012 - 22:56 #6
02. maj 2012 - 09:27 #7
... bla. et problem her på Eksperten.dk ved brug af IE9 ...
Avatar billede nokia3110c Praktikant
21. maj 2012 - 16:47 #8
tak
Avatar billede nokia3110c Praktikant
21. maj 2012 - 16:47 #9
tak
Avatar billede nokia3110c Praktikant
21. maj 2012 - 16:48 #10
for hjælpen