Avatar billede Ace1975 Praktikant
01. maj 2012 - 23:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

3 forskellige ordrebekræftelser fra mysn.de på samme gaming notebook.

Undskyld mig men nu er jeg virkelig forvirret,Har for nyligt prøvet at bestille en gaming laptop fra mysn.de men blev afvist af paypal fordi man først skal hæve loftet for hvor meget man må bruge.

det der virkelig undrer mig er at jeg har kun prøvet at betale med paypal en gang, Men pludselig kan jeg i min email se 3 forskellige ordre numre på samme laptop.

Selvfølgelig svarer de ikke på mine engelske mails (Måske kan de kun tysk)  Tror i at jeg kan risikere at betale alle 3 ordrer så snart jeg har fået registreret min bank konto hos paypal, fordi så vil pengene jo være til rådighed for dem.

vi snakker om en bærbar til 4215 euro dvs omk 31000kr,det skal helst ikke være 3x31000 YIKES.

er der nogen der har erfaringer med at bestille for store beløb og hved hvordan systemet virker?

ville blive meget glad for hjælp for jeg er virkelig i tvivl.
Avatar billede dumle29 Nybegynder
02. maj 2012 - 09:20 #1
øøhh, kontankt paypal, de lydder farligt :P

hvis paypal siger at de har modtaget 3 reserveringer, så sig at de skal benægte de 2 og at du har kontaktet firmaet, men de ikke svarer.

skal lige siges at paypal normalt sender en ordrebekræftelse og en anden "varen er sendt mail" samtiddig får du mails fra forhandleren. ellers så registrer noget som et mastercard på din paypal, da du også kan bede dem om at holde betalingen tilbage.
Avatar billede dumle29 Nybegynder
02. maj 2012 - 09:22 #2
det* lydder farligt
Avatar billede dumle29 Nybegynder
02. maj 2012 - 09:23 #3
nu kom jeg til at lave denn til et svar -.-
Avatar billede Ace1975 Praktikant
02. maj 2012 - 11:29 #4
Mange tak for svaret,Nu har jeg prøvet at kontakte paypal de siger at de har en kunde support i danmark men mailen skal skrives på engelsk ja ja selvfølgelig snakker kunde supporten i danmark da ikke dansk,så det er da heldigt at man fik et 11 tal i engelsk tog mig næsten også en time at finde deres fremragende email support ak ja typisk amerikansk.  Ville så bare ønske at man kunne vedhæfte de 3 ordre bekræftelser,  prøver at printe dem ud og gå ned i banken med dem,, man må da kunne aftale et eller andet med dem.
Avatar billede dumle29 Nybegynder
03. maj 2012 - 16:57 #5
tja, jeg har ihvertfald lært at når det handler om penge, så er man sku meget godt stillet med paypal og de danske banke :)

hvis man da gidder at brokke sig ;)
Avatar billede Ace1975 Praktikant
05. juni 2012 - 10:55 #6
Ha ha MYSN.DE blev nødt til at annulere,da de havde trukket deres meget ekstreme bærbare tilbage fra markedet ligesom stort set alle de andre forhandlere (Sikkert på grund af varmeproblemer) nå men tak for sludderen Dumle29 pointene er dine da du er den eneste der har gidet at svare.