Avatar billede dang Praktikant
04. maj 2012 - 10:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dell gået i sort

Her til morgen da jeg ville starte min Dell var der bare sort skærm. HDD startede ikke op. Det eneste der startede var blæseren og det var for fuld skrald.
Det sidste jeg gjorde igår aftes var at køre Ccleaner, kan det være problemet ?
04. maj 2012 - 11:28 #1
Ikke CCleaner som er problemet !!!
Avatar billede dang Praktikant
04. maj 2012 - 11:32 #2
Nej, jeg tror bare det er et tilfælde ! Men det var lige min første tanke, da det var det sidste jeg gjorde igår inden jeg gik i seng !
Jeg har skilt kabinettet, taget ram blokkene ud, støvsiget den og sat ram tilbage og udskiftet knap batteriet ! Nu virker den igen !
Avatar billede dang Praktikant
04. maj 2012 - 11:33 #3
Karise_larry point send svar !
04. maj 2012 - 11:42 #4
Ping...

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...

Her deler vi dog de 200P !!!
Avatar billede dang Praktikant
04. maj 2012 - 11:48 #5
Jeg samler ikke point, så jeg er rundhåndet :) Bare jeg har 200 på kontoen til næste dumme spm jeg har er jeg glad :)
Mange tak for hjælpen.