Avatar billede camillalouise Praktikant
08. maj 2012 - 13:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Brænde til DVD

Hejsa - håber virkelig nogen kan hjælpe mig... Jeg har lavet en fil i MovieMaker og gemt til WMV format.

Nu er det så, at jeg gerne vil kunne brænde min film ud på en DVD, som skal kunne ses på fjernsynet - er det muligt? Og hvordan er det store spørgsmål....?

Jeg skal nok have det meget pædagogisk forklaret, da jeg ikke lige forstår alle de forskellige formater man kan bruge ;o)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. maj 2012 - 22:19 #1
Hej, camillalouise.
Du skal have fat i et lille værktøj til den opgave. Prøv at starte med at hente http://www.minidvdsoft.com/dvdcreator/ - den er gratis, håndterer formaterne og er (så vidt jeg husker) til at gå til.
M.v.h.
Avatar billede camillalouise Praktikant
09. maj 2012 - 07:51 #2
Hej CRKrogh.... Dejligt med et svar ;o) - men den skriver den side er blokeret - kan det passe?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. maj 2012 - 12:27 #3
Hmm, det kunne jo tyde på at du er på et netværk, hvor admin er af en anden mening end du. Jeg prøvede lige linket i mit indlæg ovenfor (fra job) og her funker det også. Prøv evt. fra et helt andet sted, end hvor du er nu?
Avatar billede camillalouise Praktikant
23. maj 2012 - 07:59 #4
Tak for link - det er fixet - hvordan får du point?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. maj 2012 - 08:41 #5
Hej igen.
Det var godt, du fik det løst.
Pointene har du så selv fået, da du lagde et svar og accepterede det - husk en anden gang at svaret gives af en anden og det er dig selv, der accepterer det - det er det, der giver pointene.
/Carsten
Avatar billede camillalouise Praktikant
23. maj 2012 - 08:51 #6
Har jeg selv fået point?? Kan du ikke ligge et svar, så du kan få point??
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. maj 2012 - 12:02 #7
Der kan desværre ikke lægges et nyt svar - kun kommentarer.
Avatar billede camillalouise Praktikant
23. maj 2012 - 14:50 #8
Det er jeg virkelig ked af :o/ Undskyld!