Avatar billede microjet Nybegynder
08. maj 2012 - 16:48 Der er 4 kommentarer

Link til heading tekst!

Hejsa

Jeg har brug for at kunne linke heading text mellem word dokumenter
eks:

Doc1:
A.1 Køretøjer
A.1.1 Biler
A.1.2 Cykler

Bla bla bla Køretøjer,Biler,Cykler Bla bla bla.

Doc2:
B.1 Køretøjer
B.1.1 Biler
B.1.2 Cykler

Bla bla bla Køretøjer,Biler,Cykler Bla bla bla.

Mit spørgsmål er nu om det er muligt på en nem måde at linke teksterne Køretøjer,Biler,Cykler mellem dokumenterne Doc1 og Doc2, således at jeg f.eks blot kan ændre teksten "Biler" til f.eks "Automobiler" så det rettes i alle dokumenter?

M.v.h

Tue
Avatar billede pstidsen Novice
08. maj 2012 - 18:30 #1
1. Marker teksten biler.
2. H-klik på hold nede på ordet.
3. Træk ordet hen til den ønskede position og slip.
4. Tryk "Opret kæde her".
Avatar billede microjet Nybegynder
08. maj 2012 - 23:31 #2
Er du sikker på at det vil virke mellem to dokumenter??
Eller er det du beskriver en metode til brug i samme dokument?
Avatar billede microjet Nybegynder
09. maj 2012 - 09:02 #3
Så fik jeg lige testet det af og umiddelbart virker det jo fint mellem dokumenter, men vil det sige at når jeg har oprettet et dokument med f.eks 1000 punkter, så skal jeg gøre dette hver gang?
Eks:
Doc1
Færdselsregler for:
F.1 Køretøjer
F.1.1 Biler
F.1.1.1 Cykler

F.2 Anhængere
F.2.1 Trailer
F.2.1.1 Cykelanhænger
--------------------------
Doc2
Vægtafgifts regler for:
V.1 Køretøjer
V.1.1 Biler
V.1.1.1 Cykler

V.2 Anhængere
V.2.1 Trailer
V.2.1.1 Cykelanhænger
--------------------------

Skal man så ind og linke hvert enkelt punkt i doc1 til doc2? Eller findes der en metode der kan linke "strukturen" i et doc til et andet?
Avatar billede pstidsen Novice
09. maj 2012 - 18:10 #4
Nu kan jeg ikke lige gennemskue hvad du vil med dine dokumenter, men du kan jo markere flere linjer af gangen og køre dem over i det andet dokument. Hjælper det??