Avatar billede MGA Praktikant
09. maj 2012 - 08:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Wordtemplate, hvor man kan vælge inden dokumentet oprettes

Hej Eksperter,

Jeg arbejder i en virksomhed hvor vi har en del afd. rundt i DK og vi benytter en template i word som brevpapir.

Vi har dog valgt at gemme x forskellige versioner af brevpapiret alt efter afsender afdeling og person. Så med 10 afd. og 6 mand, som sender post ligger der nu 60 forskellige templates!

Jeg har tidligere arbejdet i en virksomhed hvor man, når man åbnede brev templaten, kom til en kryds-af box inden, hvor man kunne vælge hvilket kontor man ville have som afsender på brevet.

Med dette kryudset rigtigt af kunne man trykke åben og det rigtige brevpapir blev genereret

Det krævede kun 1 template og gav ikke så meget rod - hvordan laver jeg dette?
Avatar billede NCG Novice
09. maj 2012 - 08:46 #1
Findes en lidt ældre guide incl. eksempel her:
http://www.fontstuff.com/vba/vbatut09a.htm
09. maj 2012 - 09:32 #2
Avatar billede MGA Praktikant
09. maj 2012 - 10:31 #3
Glemte lige at få med i oprindelig indlæg at der drejer sig om Word 2007
09. maj 2012 - 10:45 #4
Fint nok - userforms kan fint oprettes i Word 2007
Avatar billede MGA Praktikant
28. februar 2013 - 12:23 #5
Skylder vist point her