Avatar billede kasper76 Nybegynder
09. maj 2012 - 12:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Navigationsrude - kan ikke få orden i mine konti

Hej eksperter

Jeg har oprettet 4 IMAP konti i min outlook 2007 som driller mig lidt.

Der er som standard en "home" konto som ikke er aktiv og hver gang outlook starter er det denne som er aktiv (den øverste i screendump)

Herefter kommer alle mine andre konti - kan jeg slette denne eller i det mindste sørge for den er minimeret og en af mine andre konti er valgt. Når jeg åber outlook skal jeg afkrydse alle mine IMAP for at få vist undermapperne.

Det ville være rart at have en indbakke som samler alle mails også.
Avatar billede kasper76 Nybegynder
09. maj 2012 - 13:03 #1
Her er screendump:http://www.gratisimage.dk/image-64AB_4FAA4BD6.jpg

uddybning. Den øverste er aktiv, selvom den ikke er opsat til at modtage mails - hvordan kan dette være?
Avatar billede kasper76 Nybegynder
13. maj 2012 - 18:16 #2
lukker