Avatar billede realbeekay Nybegynder
11. maj 2012 - 08:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Canon iR1022F firmware + SST søges

Jeg skal bruge en firmware til en Canon iR1022F.
Jeg har pløjet nettet igennem, men kan ikke finde den nogen steder.

Årsagen er at maskinen skriver "download" i display'et, og det skuille kunne løses ved at indlæse firmwaren igen.
Avatar billede realbeekay Nybegynder
25. maj 2012 - 09:43 #1
Nå ikke? :)
Avatar billede prebenp2006 Nybegynder
08. januar 2014 - 15:36 #2
Hvis du stadig er intereseret, kan jeg sende dig en opdatering.

Du skal ikke bruge SST, Firmware bliver downloadet direkte i maskinen.
Avatar billede realbeekay Nybegynder
08. januar 2014 - 15:52 #3
Tak for tilbudet, men siden jeg skrev indlægget er der forsøgt med en firmwareopdatering, desværre uden held.
Avatar billede prebenp2006 Nybegynder
10. januar 2014 - 15:21 #4
Ok, hvilken version har du prøvet, der er et fix til dette.