Avatar billede JimmyLuu Nybegynder
14. maj 2012 - 17:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Trådløs kommunikation knappen virker ikke?

Hej allesammen.

Jeg har et problem med mit Trådløs kommunikation og knappen dertil (Tror også den kaldes Fn knap) men problemet er, at den er slukket, og for at tænde trådløs kommunikationen skal man trykke på knappen, men knappen dur ikke... Problemet skete efter jeg gik fra min computer i 2min, og der jeg kom tilbage var der ikke internet på og trådløs kommunikation var slået fra.

Håber nogle kan hjælpe mig med dette problem.

MvH
Jimmy Luu
Avatar billede vejmand Juniormester
14. maj 2012 - 17:26 #1
Mærke og model på computer?
Avatar billede JimmyLuu Nybegynder
14. maj 2012 - 17:28 #2
Acer aspire 8930G
Avatar billede JimmyLuu Nybegynder
14. maj 2012 - 17:31 #3
Det der jeg har skrevet. (Tror også den kaldes Fn knap) bare glemt det.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. maj 2012 - 17:40 #4
Er der ikke en lille knap til højre på fronten af computeren.
Avatar billede JimmyLuu Nybegynder
14. maj 2012 - 17:49 #5
Jov men den dur ikke.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. maj 2012 - 17:57 #6
Ok, og du har genstartet computeren?
Eller systemgendannelse fra før problemet opstod....
Avatar billede JimmyLuu Nybegynder
14. maj 2012 - 18:06 #7
Jeg har lige gendannet systemet til i fredags og nu er problemet fixet. Du kan bare skrive et svar, så giver jeg point til dig for at havde prøvet at hjælpe mig. :)
Avatar billede vejmand Juniormester
14. maj 2012 - 18:12 #8
Kommer her.  :-)