Avatar billede Gambolputty Novice
19. maj 2012 - 19:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Chrome - ændre startsiden

Jeg kan ikke ændre startsiden på Chrome. Når jeg åbner programmet, så åbner det altid en dell.com-side. Jeg synes jeg har været alle Chromes indstillinger igennem, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor jeg kan ændre det henne. Jeg vil meget hellere have at den åbner det vindue der normalt kommer når man laver en ny fane, hvor man kan se de otte mest brugte sider.

At ændre startsiden burde være noget af det simpleste, så enten er jeg virkelig dårlig til at finde indstillingen, eller også er det lykkedes Google at gøre det kompliceret.

Jeg håber at der er en derude der kan hjælpe.
Avatar billede claes57 Ekspert
19. maj 2012 - 19:59 #1
gå ind på den side, du vil have som start (og kun den ene side - ikke flere faneblade)
klik på værktøjsnøglen, vælg indstillinger
under 'Ved opstart' klik på 'angiv sider'
klik på 'brug aktuelle sider'
så skulle den være hjemme.
Avatar billede Gambolputty Novice
19. maj 2012 - 20:24 #2
Gah, det var jo enormt simpelt. Havde set mig blind på indstillingerne vil jeg tro. Takker, smid et svar.
Avatar billede vejmand Juniormester
19. maj 2012 - 20:45 #3
Avatar billede claes57 Ekspert
20. maj 2012 - 09:56 #4
ok