Avatar billede danco Nybegynder
21. maj 2012 - 18:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

OSX PHP IDE

Hejsa,
jeg smider lige et lidt atypisk spørgsmål op til jer, jeg håber at kategorien går an.

Jeg har netop fået min iMac og er nu igang med at sætte den op med alle de ting jeg skal bruge. Jeg mangler egentlig "bare" en lækker PHP editor. Jeg har tidligere brugt Netbeans på min windows maskine, hvilket egentligt fungerede super fint. Men jeg vil gerne have indbygget FTP adgang. Så faldt jeg over Aptana som er super fedt, der mangler jeg bare dokumentations delen (Indrømmet, jeg ved faktisk ikke hvad den lille feature hedder)

Jeg så naturligvis helst at det var et gratis program, men betalt software kan også gå an hvis der findes en trial udgave..
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. maj 2012 - 18:16 #1
Ved ikke om Komodo edit har en Mac-edition. De har i hvert fald til både Linux og win.

http://www.activestate.com/komodo-edit
Avatar billede danco Nybegynder
21. maj 2012 - 18:39 #2
Jeg prøver at installere og se om det fungerer for mig :)
Avatar billede straszek Praktikant
24. maj 2012 - 07:16 #3
Bbedit - er fantastisk
Avatar billede danco Nybegynder
04. juni 2012 - 21:34 #4
Michael_Stim - Komodo fandt i min smag... Smider du et svar så får du point :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. juni 2012 - 11:58 #5
Perfekt program, bruger det både til Linux og Win. Samler ikke på point, ellers tak. Læg selv et svar og accepter dit eget svar, så spørgsmålet bliver lukket.
Avatar billede danco Nybegynder
07. juni 2012 - 01:01 #6
Tak for hjælpen!

jeg lukker selv