Avatar billede idalouise Nybegynder
30. maj 2012 - 08:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mistet adgangskode til Google - svært at nulstille.

Jeg har været så uforsigtig, at til min ene googlekonto, som jeg ikke har brugt særlig meget, der at have glemt password.

Indtil flere gange har jeg, via sms, men såmænd også til en anden tilknyttet konto, fået tilsendt en kode sådan at jeg angiveligt skulle kunne nulstille, og indtaste en ny kode.

Men.... når jeg så indtaster den kode, som jeg har fået tilsendt på sms så skal jeg samtidig udfylde to nye felter: "ny adgangskode" Og "bekræft adgangskode". Men for at komme videre overhovedet, så ser jeg kun et klikbart element, nemlig lige neden uder hvor der står "nulstil adgangskode" - og hvorfor i alverden skal jeg nulstille noget jeg lige har oprettet?!

Kan jeg få en smule hjælp her vil jeg være meget taknemmelig.

På forhånd tak.

IdaLouise
Avatar billede Blueeyez Mester
30. maj 2012 - 08:34 #1
Har du prøvet og indtaste en ny adgangskode i de 2 felter og derefter trykker på nulstil adgangskode?
Avatar billede idalouise Nybegynder
30. maj 2012 - 09:46 #2
Hej Blueeyez..

Ja det har jeg gjort flere gange, og så er det som om jeg kører i ring....
Avatar billede Blueeyez Mester
30. maj 2012 - 10:19 #3
#2 Og du har afprøvet med den nye kode og logge på google kontoen? Evt prøv i en anden browser? (Gælder os mht. at nulstille koden)
Avatar billede idalouise Nybegynder
30. maj 2012 - 11:07 #4
ja jeg synes jeg har prøvet alt. Ved ikke lige hvorfor det her skal være SÅ besværligt. Om jeg misforstår et eller andet kan jeg ikke vide, men som jeg læser det ser det ganske enkelt ud.

Jeg har logget på googlemail via ny browser, men når jeg forsøger at logge ind der, så skal jeg afskrive en kode, den der der står med skæve og buede bogstaver/tal og når jeg taster alle tre dele: brugernavn, adgangskode, (den som jeg lige har valgt) og så afskriver de der skæve tal og bogstaver, ja så får jeg s svaret: forkert password......Åhhh hvor er det dog irriterende. Jeg har en mail liggende som jeg skal have fat i.
Avatar billede Blueeyez Mester
30. maj 2012 - 14:26 #5
#5 Mit bedste bud er at du har skrevet den sikkerhedskode forkert (Altså den på billedet)

Har du ikke oprettet et sikkerhedskodeord da du oprettede profilen?
Avatar billede idalouise Nybegynder
30. maj 2012 - 18:13 #6
Jet ved ikke lige hvad en sikkerhedskode er. Men for pokker da, når de får min ekstramail, som ikke er google, så må de da for pokker være på at jeg er den jeg udgiver mig for at være. Det her er jo værre end statshemmeligheder.
Avatar billede Blueeyez Mester
30. maj 2012 - 20:11 #7
#6 Det er svært og sige for mig, så skal vi tage den over teamviewer etc hvor jeg kan se hvad der lige sker, ellers er det svært for alle at sige hvor problemstillingen er, men vær du glad for at du har følgende mulighed ;)
Avatar billede idalouise Nybegynder
30. maj 2012 - 21:07 #8
;-) Jamen så er jeg glad for det..... men jeg ville være endnu gladere, hvis jeg kunne logge på den sk... mailkonto ;-)
Avatar billede idalouise Nybegynder
01. juni 2012 - 11:53 #9
Problemet løste sig selv. Jeg kom i tanke om password og trods det at jeg angiveligt skulle have nulstillet, så loggede jeg på....