Avatar billede Dkz_PlaYeR Nybegynder
31. maj 2012 - 21:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at gendanne slettet stil efter opgradering til win. 7 prof.

Hej der.

Jeg ligger i det problem at jeg har fået slettet nogle billeder (uden at jeg tænkte på, at jeg skulle bruge dem senere)ved at få opgraderet mit windows vista til windows 7 prof. da det skete blev ALT slettet på min pc, og den ene af mine hardiske virker ikke, men det er ikke det der er problemet.. mit problem som jeg gerne vil have hjælp til er at få "gendannet" mine tabte billeder.. ved ikke hvordan..

Tak på forhånd

Mvh Simon
Avatar billede Dkz_PlaYeR Nybegynder
31. maj 2012 - 21:14 #1
Beklager min stavefejl med at skrive "stil" der skulle stå "fil" beklager meget.. jeg ved ikke lige hvordan jeg er kommet til at skrive det.
Avatar billede Blueeyez Mester
31. maj 2012 - 21:15 #2
Ehm ligger der ikke en mappe der hedder noget med old_windows eller blot old under C:/?
Avatar billede Dkz_PlaYeR Nybegynder
31. maj 2012 - 21:21 #3
Nej har lige tjekket.. Alt har været slette på den.
Avatar billede irve Praktikant
31. maj 2012 - 21:36 #4
Find et UNDELETE program - og se om 'trial' udgaven kan finde dine ting, hvis det kan det, så køb programmet i fuld version.
Jeg tror ikke du skal regne med for meget fra de gratis udgaver der findes.
MEN VIGTIGS AF ALT, STOP med at skrive til den disk du skal redde noget fra - tag evt. disken ud og brug en anden computer til at redde de filer du mangler med.

Skal du have hjælp så sig til - Du kan i sidste ende altid send mig disken så skal jeg nok skanne den for slettede/manglende filer, mod beskeden betaling :-)
Avatar billede Dkz_PlaYeR Nybegynder
31. maj 2012 - 21:39 #5
Hvad er det beste/billigeste du kender.. og mange tak for svaret, men jeg har prøvet 2 undeletet programmer, men den har ikke givet held.. men 3. gangs lykkengs gang :)
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2012 - 21:40 #6
http://www.easeus.com/partition-recovery/

- dette program redde mig, fordi, jeg havde fået slettet en partition på min 1 tb - data harddisk, der gik lidt over en dag, så var mine data tilbage, og alt virkede :)

tror måske ogs det vil løse dit problem :)
Avatar billede Dkz_PlaYeR Nybegynder
31. maj 2012 - 21:43 #7
TAK FOR SVARET! :)
31. maj 2012 - 22:39 #8
Ref #6: ... men her er der jo SKREVET en MASSE NYE DATA på Harddisken ... så det tror jeg ikke på ...

Igen: Hvis der skal være den MINDSTE CHANCE så SLUK OMGÅENDE og så som passiv SLAVE i en anden PC og DERFRA 'redde' evt. ting ...
Avatar billede morten-vadskaer Praktikant
01. juni 2012 - 12:46 #9
Som karise_larry skriver: Sluk omgående!

Du kan jo vælge at klone din harddisk som det første. Så har du i det mindste to kopier at øve dig på. Vi anbefaler altid folk, der gerne vil prøve selv, at de arbejder på en kopi af den skarpe harddisk eller bare på et lignende medie.

Der er mange værktøjer, der laver mere skade end gavn, så netop derfor er det godt at afprøve det på en kopi.

Bedste hilsner

Morten Vadskær
http://www.disk-doktoren.dk
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2012 - 17:08 #10
karise_larry: det virker på en harddisk hvor den ikke er blevet overskrivet OG hvor den er blevet skrevet over! :D