Avatar billede jannichkofoed Praktikant
02. juni 2012 - 06:56 Der er 3 kommentarer

virus

hvad
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juni 2012 - 07:58 #1
Hej og velkommen
Du har oprettet et spørgsmål, som der ikke er nogen der kan arbejde videre med.
Der mangler en masse info i det.

Og i øvrigt , så har du desværre lagt det i en forkert kategori.
Du burde ligge den under en hardware eller styresystem kategori.

Læg dit næste indlæg som svar, og tjek dette af og accepter.
Opret så et nyt spørgsmål i en af de nævnte kategorier og beskriv hvad du har gjort lige op til du fik virus, og fortæl hvilket styresystem du bruger.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
02. juni 2012 - 09:04 #2
enig med #1, men jeg vil anbefale du anvender
virus gruppen http://www.eksperten.dk/spm/Sikkerhed/Virus/ til spm om virus, og husk jo mere info vi har at arbejde med jo bedre hjælp/hurtigere hjælp kan du få.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juni 2012 - 09:07 #3
Nå ja selvfølgelig. Den overså jeg. Tak ronols