Avatar billede cybermaster-ny Nybegynder
04. juni 2012 - 14:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

htaccess, 301 redirect, forsætter med at læse htaccess filen

redirect 301 da/test http://mysite.dk/da/nyside

findes der en metode så den bare reloader med de samme, istedet for at læse resten af filen igennem

mvh
Avatar billede olebole Juniormester
04. juni 2012 - 15:03 #1
<ole>

Den linje sender brugeren til en anden fil. Hvordan skulle brugeren læse resten af filen, efter du har smidt ham væk fra den? Skriv i stedet linjen som det sidste.

/mvh
</bole>
Avatar billede The_Buzz Novice
04. juni 2012 - 15:37 #2
Mon han mener at den fortsætter med at læse .htaccess filen?
Avatar billede olebole Juniormester
04. juni 2012 - 16:06 #3
Ja, det vil jeg da tro. Ellers havde jeg svaret noget helt andet  =)
Avatar billede cybermaster-ny Nybegynder
04. juni 2012 - 16:44 #4
RewriteRule ^da/test$ http://mysite.dk/da/newtest [R=301,NC,L]

Beklager hvis det var dårligt formuleret, men i mellem tiden fandt jeg svaret på mit spørgsmål

Dette virkede efter hensigten