Avatar billede Crazy-man Nybegynder
05. juni 2012 - 16:10 Der er 3 kommentarer

Problemer med internet opkobling

Jeg har et problem med internettet.
Jeg har fået en ny router, da den anden hele tiden genstartede.
Der er nogle sider, som ekstra bladet, telia mm, jeg ikke kan komme ind på, den stå bare og loader, og siger efter en tid at der ikke er kontakt med internettet.
Andre sider som denne kommer den på med det samme.
Inde for telenor siger det, at det er min compter der er noget i vejen med, men bare mærkeligt når den anden router, kan komme på alle sider med det samme.
Hvad kan dette være?
Avatar billede terpz Nybegynder
13. juni 2012 - 18:58 #1
Hej

Det kan evt være noget DNS, men lyder bare mystisk at det kun er på enkelte sider du har problemer med.
Det kan også være din linje som har en dårlig kvalitet, evt ved for høj hastighed.

Hvis det stadig ikke virker kan du evt bede dem om at prøve  at nedgradere linjen i en dag, for at se om det giver noget.

Oplever du stadig problemer syntes jeg helt sikkert du skal fejlmelde det igen, efter test med anden pc ( bare for at være sikker )
Avatar billede Crazy-man Nybegynder
15. juni 2012 - 23:30 #2
Den er allerede sat lidt ned med hastigheden, har prøvet at lave en DNS flush men det hjalp desværre ikke. Har testet med en anden pc, der virker den fint nok.
Avatar billede Locodk Nybegynder
13. november 2012 - 10:58 #3
Prøv evt. at sætte alternative DNS'er op, du kan anvende googles som er 8.8.8.8 og 8.8.4.4.

Hvilken browser bruger du, og har du samme problem i andre browsere?