Avatar billede firopet Praktikant
05. juni 2012 - 23:10 Der er 3 kommentarer

Grafikkort på bærbar

Hej der ude, er der nogle der har erfaring i at skifte grafikkort på en hp bærbar pavillon dv 9700
05. juni 2012 - 23:22 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://gratisupload.dk/vis_billede/63279/
http://gratisupload.dk/vis_billede/667708/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede Wally1973 Praktikant
05. juni 2012 - 23:50 #2
Godt nok er indlægget forkert placeret, men svaret er dog hurtigt klaret, så ingen grund til at oprette et nyt spørgsmål.

Svaret er:
Det kan du ikke.
Grafikkortet er indbygget på bundkortet, så alt skal skiftes og hvis det er muligt, så er det dyrere end en helt ny computer.
Det er en af omkostningerne ved at benytte bærbare til spil og andre tunge opgaver.
De er dyrere end en stationær, yder dårligere og kan kun i begrænset omfang opgraderes, men de fylder så ikke så meget.
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juni 2012 - 06:45 #3
Se her for en mulig løsning:
http://www.youtube.com/watch?v=bnkQNmKauEc
Det er afprøvet, virkede et par måneder.