Avatar billede Wulffovic Nybegynder
07. juni 2012 - 23:51 Der er 3 kommentarer

Ambitiøs og kreativ udvikler/programmør til webshop lavet i Prestashop SØGES.

Jeg mangler en god mand/kvinde til, at løse nogle opgaver, til en god pris.
Kontakt mig for mere info.
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2012 - 09:27 #1
Hej

Jeg er nok ikke selv manden for opgaven, men har en kammerat der godt vil have en snak med dig om den.
Dog har du ikke listet nogen kontakt info, men hvis du skriver en mail til mig kan jeg smide den videre, hvis det er okay for dig.

Email: osj@device.dk

Vh
Ole Jørgensen
Avatar billede The_Buzz Novice
08. juni 2012 - 20:25 #2
Hej Sarah
Havde du ikke lavet en tråd der? http://www.eksperten.dk/spm/964187
Avatar billede maso25 Nybegynder
10. juni 2012 - 12:14 #3
Hej
Hvis du endnu ikke har fundet noget kan jeg måske hjælpe dig.

Skriv en mail til unik@unikidentity.com