Avatar billede hitengel Praktikant
13. juni 2012 - 18:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Intet signal ved Samsung Syncmaster S23A700D

Hej,

Jeg har netop købt en ny stationær og skærm, men jeg kan ikke få signalet mellem de to til at virke. Skærmen er som nævnt i overskriften en Samsung Syncmaster og mit grafikkort er et Nvidia GTX 670.
Jeg har forsøgt at sætte DVI stikkene i igen, men jeg bliver ved med at få sort skærm og en "check signal cable". Jeg har også forsøgt at skifte input uden resultat.

Jeg har desværre ikke en anden skærm eller pc at teste med. Er der nogen, der har været ude for samme problem? Jeg ville blive meget glad for hurtig hjælp!
Avatar billede milter Ekspert
13. juni 2012 - 20:06 #1
Hvad er det for en ny computer, du har købt? Hjemmebygget, brugt eller hvad? Hvilket fabrikat? Modelnummer på din Syncmaster?

Og hvilket styresystem? Har du prøvet med et andet kabel?
Avatar billede hitengel Praktikant
13. juni 2012 - 20:12 #2
Denne: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99108&type=pcsystem med win 7.

Men jeg har lige åbnet kabinettet og kan se, at harddiskene er faldet halvt ud og flere plasticdele er brækket af. Det er nok problemet, selvom computeren godt kan tændes.

Det er typisk for GLS.
Avatar billede milter Ekspert
13. juni 2012 - 20:34 #3
Hvis du ikke selv har åbnet den før nu, skal den tilbage til MM-Vision som reklamationssag. Ring til dem i morgen og forklar sagen.
Avatar billede hitengel Praktikant
13. juni 2012 - 23:42 #4
Altså jeg åbnede den et par timer efter, jeg fik den hjem. Det kan vel ikke være imod garantien. Jeg skrev en mail til dem umiddelbart efter.
Avatar billede milter Ekspert
14. juni 2012 - 11:18 #5
Hvis du ikke har gjort andet end åbne kabinettet og kigge derinde, så dækker garantien stadig. Hvis harddiske er faldet ud af deres pladser, så er maskinen ikke samlet ordentligt af MM-Visions folk.
Avatar billede hitengel Praktikant
14. juni 2012 - 12:59 #6
Det er nemlig det eneste, jeg har gjort. Harddiskene hang ud til den ene side, og der var en del afbrækket plastic i bunden af kabinettet.

Nu håber jeg bare, at de reagerer hurtigt på det.

Hvis du lægger et svar, kan du få pointene!
Avatar billede milter Ekspert
14. juni 2012 - 13:08 #7
Kommer her og held og lykke med sagen. Jeg har selv handlet en del hos MM-Vision (bor tæt på) og har kun gode erfaringer med dem.
Avatar billede hitengel Praktikant
15. juni 2012 - 15:29 #8
Ja, jeg håber, de får det løst hurtigt. Tak for hjælpen.