Avatar billede Laped17 Nybegynder
15. juni 2012 - 13:49 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

E-cigaret problem

Hejsa herinde, jeg har lige købt en E-cigaret, jeg har et problem den smager godt nok a h til. Ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men den smager ikke brændt

Mvh Lasse
Avatar billede chalde Seniormester
15. juni 2012 - 13:56 #1
Hvad forventede du og hvad er dit spørgsmål?

Bruger selv e-cig fra http://www.ok-smokey.com/ og ja, de smager på ingen måde som en almindelig cigaret.
Men taget i betragtning af, at jeg er gået fra 11000kr til 1300kr om året i udgifer, så lever jeg fint med den dårligere smag.
Næste skridt er så også at droppe den.
Avatar billede Laped17 Nybegynder
15. juni 2012 - 14:09 #2
Men som om jeg vil give 1000 kr for start sæt og nikotin ting, også det smager ad h til. Den kradser rigtig meget på siden af tungen, kan ikke rigtig beskrive det. synes det er spild af mine penge.
Avatar billede jokkejensen Novice
15. juni 2012 - 14:26 #3
455 kr for en omgang zyban, så er det skidt ovre... ha en go kold tyrker :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
15. juni 2012 - 14:29 #4
Men vi kan jo ikke gøre noget ved at du synes det smager af l... Jeg kan ikke lide kapers.
Avatar billede Beach Mester
15. juni 2012 - 21:06 #5
Michael: Du er da bare mærkelig, hvorfor kan du ikke lide kapers? (griner)

//B
Avatar billede Laped17 Nybegynder
16. juni 2012 - 08:02 #6
Men er der nogle e væsker der er bedre end andre? Og hvor kan jeg evt købe dem
Avatar billede ThomasS9 Nybegynder
16. juni 2012 - 14:34 #7
Du kan købe e væsker mange steder på nettet. Desværre er der mange sider der er ude på at snyde nye e-rygere ved at tage overpris.
Et godt sted at søge viden og se hvilke sider man kan stole på er
http://eryger.com/

Jeg kan selv anbefale http://alba-vapours.co.uk/
Avatar billede Laped17 Nybegynder
16. juni 2012 - 15:14 #8
Tak for hjælpen ThomasS9 :-)
Avatar billede Laped17 Nybegynder
16. juni 2012 - 18:19 #9
Er der nogle smage der er gode, BTW jeg kan lide alt, men er der nogle du kan anbefale?:-)
Avatar billede MikkelHviid Nybegynder
16. juni 2012 - 18:33 #10
Anbefaler rygeshoppen.dk

Ryger selv Ego-T, med rygevæske Vanilje og Tobak.
De smager begge fortræffeligt, ihvertfald langt bedre end normale cigaretter. :)
Avatar billede ThomasS9 Nybegynder
16. juni 2012 - 20:01 #11
Jeg kan godt lide black licorice og double apple fra http://alba-vapours.co.uk/ Jeg har også lige fået en ny forsending væsker hjem som indeholder green apple, thug juice og de to nævnt før. Jeg har dog ikke smagt de to nye endnu :)
Avatar billede ThomasS9 Nybegynder
16. juni 2012 - 20:05 #12
Anbefaler desuden også http://www.pink-mule.com/ det er en dansk kvinder som driver butikken fra Spanien. Hun er altid rigtig flink til at hjælpe :) De har nogle meget billige færdigblandede væsker, men efter mine smagsløg er der et godt stykke mellem de gode.
Avatar billede meyling Nybegynder
21. august 2012 - 10:04 #13
Efter at ha været storryger i flere år er jeg gået helt over til e-cigaretten.
Det kan varmt anbefales.Det er både billigere og bedre.
Jeg køber mine e-cigaretter her: http://www.ecigarettedirect.co.uk/513.html
Avatar billede puzzlespillet Nybegynder
12. februar 2013 - 22:00 #14
overvejer også at prøve en E cigaret, bare den ikke smager af kapers.

måske makrel...
Avatar billede lissi-kjeld Nybegynder
20. februar 2013 - 13:10 #15
Hej allesammen vi har løst mange problemer ved at skifte fordamperen
meget oftere vi kan købe forskellige fordampere og e cigaretter til ca halv pris prøv selv at få tilsendt en prisliste fra denne klub
                  erygerne@mail.dk
Hilsen Lissi og kjeld
Avatar billede dampguiden Nybegynder
21. marts 2013 - 18:48 #16
Hej med jer... Som Lissi og Kjeld også rigtigt skriver kan mange smagsproblemer ofte løses ved at skifte sin atomizer/fordamper. Den bliver slidt, skal skiftes hver 3-4 uge, og man kan også risikere at man "brænder den af"
Det er også en rigtig god ide løbende at rense sin atomizer for at forlænge levetiden - I kan læse mere om hvordan man gør her: http://www.dampguiden.dk/e-cigaret-startpakke-rengoring-pafyldning-og-vedligeholdelse/

Mvh
Philip fra http://www.dampguiden.dk

PS: Nu bliver der nævnt en masse smage - husk at rens din fordamper grundigt inden du skifter smag, eller helst hav én fordamper til hver smag - ellers bliver det noget værre misk-mask :-)
Avatar billede Jannie-Mikkelsen Nybegynder
06. september 2013 - 10:14 #17
Hvilken e-juice har du påfyldt din e-cigaret siden den smager så dårligt?
Jeg købte for længe siden min e cigaret hos e-cigaret-butik.dk hvor man kunne vælge alle mulige e-juice med forskellige smage. Jeg købte en smag med jordbær og en med mentol og det smagte vildt godt. Prøv og gå derind og kig, måske der er noget for dig.
Hilsen Jannie Mikkelsen
Avatar billede Mikk1999 Novice
12. september 2013 - 11:32 #18
Det første jeg ville gøre var at skifte clearomizer/atomizer og se om dette ikke kunne løse problemet. Ellers køb nogle andre smagsvarianter. Få inspiration på http://ecigaretguiden.dk/e-juice/

/Mikkel
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2013 - 17:24 #19
Avatar billede Alexander Larsen Nybegynder
29. september 2013 - 23:41 #20
Hej Lasse!

Nu er det et stykke tid siden, du postede dette indlæg her på Eksperten! Jeg har lavet dette site http://droptobak.dk/ som jeg gerne vil fylde med nogle succes historier i forhold til rygestop!

Er du blevet ikke ryger? Og fandt du en e-cigaret med en ordentlig velsmagende e-juice? :-)

- Alexander Larsen
Avatar billede Mikemorgan Nybegynder
15. marts 2014 - 05:36 #21
Jeg tror, ​​du har valgt forkert e juice, da der er mange e juice til rådighed på markedet. Jeg vil gerne anbefale et websted ecigaret.nu/collections/ejuice her kan du få mange forskellige e juice.
Avatar billede johnsone123 Nybegynder
12. april 2014 - 08:19 #22
Det ser ud, at du ikke har valgt e juice ordentligt, så dens smag er dårlig. Der er numer af e juice til rådighed. Jeg vil gerne anbefale dig et websted http://esmog.dk/collections/e-juice her kan du købe e juice. Jeg foretrækker også at købe e juice herfra alene, dens smag er også god.
Avatar billede thomas-j Nybegynder
14. maj 2014 - 16:39 #23
Det er klart, at der findes mange forskellige slags e-juices og dertil også mange forskellige slags og modeller af e-cigaretten. En e-cigaret er altså ikke længer "bare" en e-cigaret, der findes meget stor forskel både på kvalitet og pris.

En af de helt klar anbefalingsværdige sites til bestilling af e-cigaretter, kan der nævnes http://www.xsmoke.com/dk/  - har selv benyttet dem med stor tilfredshed! :-)
Avatar billede Majaaa Nybegynder
17. maj 2014 - 00:52 #24
Du skal købe en anden smag til een, hvis du kan :-) man kan jo få alle mulige smage til dem :-). Ellers så tag en tur i e-zig. De har gode og billige elcigaretter :-)
Avatar billede Stephenkelvin Nybegynder
02. juli 2014 - 06:54 #25
Du kan prøve nogle andre e juice, jeg bruger selv ejuice der smager som en rigtig cigaret. Jeg vil gerne anbefale et websted http://www.ecigashop.dk herfra de har nogle rigtig gode ejuices som jeg ikke kunne finde på andrer shops.
Avatar billede shanesmith949 Nybegynder
02. februar 2015 - 10:49 #26
Kan det have noget, at gøre med den e-juice du putter i? Men ja, det kommer til at kradse, men hellere en e-cigaret, link til e-juicen, end tjære i mine lunger.