Avatar billede nythjem Nybegynder
19. juni 2012 - 17:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Add to Calendar widget

Hej alle,

Jeg har lavet denne simple og brugbare widget til at tilføje events til sin kalender.

http://addthisevent.com

Hvis du skulle udbygge den med flere egenskaber, hvad skulle det så være?

Pt. opfylder den mine behov, meeen det kunne jo være du havde nogle andre :)

/Michael
Avatar billede olebole Juniormester
19. juni 2012 - 18:31 #1
<ole>

- og dit JavaScript problem er?

/mvh
</bole>
Avatar billede nythjem Nybegynder
19. juni 2012 - 18:41 #2
Umiddelbart ingen Ole - men det kunne jo være du ligger inde med nogle gode ideer til at udbygge widgeten ;-)
Avatar billede olebole Juniormester
19. juni 2012 - 19:27 #3
Nej, jeg skriver sjældent kode, som absolut skal kunne bruges i alle situationer. Den slags bliver som oftest kluntet, tungt og trægt. I stedet vil jeg hellere have del-apps, som jeg kan udbygge og skræddersy til den enkelte opgave - når jeg præcist ved, hvad opgaven går ud på  =)
Avatar billede nythjem Nybegynder
19. juni 2012 - 19:52 #4
Agree - du er objekt orienteret, I know ;)

Det var nu også små ekstra finesser, hvis der var nogen der skulle ligge inde med ekstra behov / viden / erfaring (andre typer kalendere) osv. :)
Avatar billede nythjem Nybegynder
16. december 2012 - 16:52 #5
God jul! :-)
Avatar billede olebole Juniormester
16. december 2012 - 18:14 #6
Same-same  *<|:o) - Ho-ho-ho