Avatar billede blankigen Nybegynder
22. juni 2012 - 12:34 Der er 5 kommentarer

Sikkerhed på mobil-bredbånd

Har du nogle tricks til at forbedre sikkerheden på et mobil-bredbånd ?

Jeg tænker på forskellige former for hacker-angreb, bag-dører, virus og lignende ...
Avatar billede claes57 Ekspert
22. juni 2012 - 12:36 #1
det er helt ligesom kablet bredbånd set fra din side (du kan ikke gøre andet).
Avatar billede blankigen Nybegynder
22. juni 2012 - 12:54 #2
Jeg kan da i hvert fald anvende firewallen i xp/vista/win7. Men jeg havde forestillet mig mere end blot dette.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. juni 2012 - 13:22 #3
jeg går ud fra, at du har en antivirus og firewall kørende. Derudover kan du blokere nogle skumle hjemmesider hvis du vil (fx indbygget i ad-aware antivirus http://www.lavasoft.com/products/ad_aware_free.php )
Men du skal kun køre med en antivirus installeret.
Avatar billede blankigen Nybegynder
12. november 2012 - 11:32 #5
Tak for hjælpen. Smid nogle svar så får I nogle points.