Avatar billede mac10 Nybegynder
23. juni 2012 - 16:27 Der er 6 kommentarer

Microsoft Reclusa keyboard - Hvor kan man købe det?

Hej,

Jeg har haft en computer i lang tid og har besluttet mig for at købe en ny hvilket jeg har gjort så jeg har mit eget lille gamerhjørne i min lejlighed.

Jeg prøver at få tingene til at matche med mit favorit hardware og har nu skaffet den samme logitech mus som jeg har brugt tidernes morgen.

Jeg har et SUPER lækkert Microsoft Reclusa keyboard og leder nu efter et nyt. Jeg kan ikke huske hvor jeg købte det og kan slet ikke finde det på nettet nogle steder? Det er et keyboard udviklet af Microsoft og Razor og efter min mening det bedste nogensinde. Jeg er et irriterende vanemenneske og jeg elsker gode rutiner, og derfor prøver jeg ihærdigt at skaffe dette keyboard.

Er der nogle der er bedre "googlers" end mig eller har kendskab til det? Ville jeg sætte utrolig stor pris på! :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
23. juni 2012 - 16:34 #1
Avatar billede torben lind Forsker
23. juni 2012 - 19:13 #2
Hej mac10.
Kig på dette link fra Amazon 60$ og fri transport og på lager.
http://www.amazon.com/Microsoft-Reclusa-Gaming-Keyboard-
Black/dp/B000MR1XWK
Avatar billede claes57 Ekspert
23. juni 2012 - 19:43 #3
http://goo.gl/xZQ6i er linket fra #2
Avatar billede mac10 Nybegynder
25. juli 2012 - 13:49 #5
70£ damn det var dyrt! Købte det for 400 kr. i en butik i Roskilde engang, utroligt at det er blevet dyrere siden da :)

Nå men, må køre derud en dag og se om de stadigvæk har det for det findes åbenbart ikke til en fornuftig pris på nettet.

Tak for hjælpen alle 3, i må meget gerne smide et svar :-)
Avatar billede torben lind Forsker
25. juli 2012 - 15:46 #6
ping :)