Avatar billede djicep Nybegynder
25. juni 2012 - 10:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Links åbner i Microsoft Word

Hej Eksperter.

Jeg har et problem. Hver gang jeg skal åbne et link. Det kan f.eks være inde i et spil hvor jeg skal åbne et link, eller når jeg modtager links på skype eller msn, så åbner den linket i word. og det virker som sagt ikke, fordi word jo ikke er en browser..
Er der nogen af jer der ved hvor man kan ændre det, så den åbner op i enten firefox eller internet explorer istedet for?

På forhånd tak.

//Lars
Avatar billede NCG Novice
25. juni 2012 - 11:38 #1
Check om Firefox eller IE er sat til standard browser
Avatar billede djicep Nybegynder
25. juni 2012 - 11:42 #2
Tak for det.. Der havde vi problemet.. Svar :)
Avatar billede NCG Novice
25. juni 2012 - 11:43 #3
Svar