Avatar billede overgreat Forsker
28. juni 2012 - 10:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gratis program til mindre redigering af video

Hej

Jeg har mp4-videofil, som jeg skal have lavet to rettelser til.

1. Jeg skal have lavet klip (tage nogle sekunder ud af filen)
2. Jeg skal have fjernet 5 sekunders speak og sætte ny speak ind (har lydfil på dette)...

Er der gratis program som kan udføre dette (uden reklamer og uden kvalitetstab)?

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede den33 Nybegynder
28. juni 2012 - 10:24 #1
hvad med movie maker, det er gratis fra microsoft.
Avatar billede overgreat Forsker
28. juni 2012 - 11:00 #2
hej
Thanks. jeg afprøver det.
Avatar billede overgreat Forsker
02. juli 2012 - 08:10 #3
Hej alle

Jeg har prøvet ovenstående.

Den kan bruges til at klippe nogle sekunder ud af filmen, men har ikke nok redigeringsmuligheder til at indsætte ønsket tekst og klippe lydfil ind i stedet for anden (på specifikt sted i videoen).

Er der nogen der har en anden god løsning?
Avatar billede den33 Nybegynder
09. juli 2012 - 09:55 #4
sjovt jeg ikke har fået en mail om at du har svaret.??

Prøv sony vegas

det er godt nok et købe version,,men du kan måske være heldig at den fåes i en trial udgave.

prøv denne her.

http://www.sonycreativesoftware.com/download/trials/vegaspro
Avatar billede overgreat Forsker
13. september 2012 - 13:53 #5
hej den33

sorry for the delay... vil du sende svar.

Tak for hjælpen.
Avatar billede overgreat Forsker
08. november 2012 - 14:01 #6
lukker