Avatar billede perlys Praktikant
01. juli 2012 - 19:20 Der er 1 løsning

Synology Webdav

Hej alle - jeg har problemer med at sikre mine Word/excel etc. filer på min Synology Nas - Jeg har aktiveret Webdav, og bruger Netdrive til at tilgå filerne udefra, dette virker perfekt, men desværre kan 2 brugere redigere i, eksempelvis, et worddokument samtidigt. Iflg. Synology så skulle det være muligt at låse filerne så det ikke er muligt at 2 brugere kan åbne filen samtidigt, jeg ved nu ikke om det er mig der ikke har opsat brugerne korrekt på nas'en, eller om der er fejl i nas'ens software.
Nogen der har prøvet det?? og ved at der måske mangler et flueben eller :-)
Avatar billede perlys Praktikant
29. oktober 2012 - 11:01 #1
Lukker