Avatar billede sinemie Novice
02. juli 2012 - 20:42 Der er 1 kommentar

touchscreen virker ikke

Jeg har en 'hp photosmart c8180' printer, hvor al kommunikation med printeren forgår via printerens lille touchscreen, herunder printerens instillinger...

Nu har denne touchscreen så valgt ikke længere at reagere på mine fingertryk (til at starte med var den bare lidt 'træg', men nu reagere den slet ikke).

Er det en hardwarefejl eller en softwarefejl - er der nogen forslag til en evt. løsning?

Hilsen Sine Mie
Avatar billede pete8321 Nybegynder
02. juli 2012 - 23:53 #1
Måske er skærmen bare gammel eller der der kommet en rise i der forstyrre det hele  min ide ville være og skifte touch skærmen