Avatar billede Novice-1 Forsker
04. juli 2012 - 18:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

2 GB og DDR 3 eller 3½-4 GB og DDR2

jeg kiggede på bærbar pc og nu står valget -vistnok mellem en  DDR 3 på 2 GB  eller en DDR 2 på mellem 3½ og  4 GB
hvis prisen, og alt andet, stort set er ens hvad ville i så have valgt?
er der andre ting som i ville  være særligt opmærksomme på hvis i skulle købe ny bærbar -- en der ikke skal bruges  til spil
-jeg går efter en ca 15" med win 7, 32 bit, af hensyn til et program som kun kan køre på windows 32 bit maskiner
Avatar billede morten1900 Nybegynder
04. juli 2012 - 20:39 #1
2 gb ddr3 du kan bare putte flere i ...
Avatar billede Novice-1 Forsker
05. juli 2012 - 20:21 #2
spørgsmålet gik mere på hvilken af de to maskiner der ville være hurtigst.
Og tanken var at der skulle køre win 7 32 bit på maskinen
--og jeg havde ikke tænkt mig at skulle til at skille en ny bærbar ad  -fummelfingret som jeg :-)
Avatar billede Novice-1 Forsker
10. juli 2012 - 00:30 #3
morten    du kan lige smide et svar hvis du vil  have point
--måske skulle jeg købe på nettet og få dem til at sætte ekstra ram i inden  levering
Avatar billede Novice-1 Forsker
11. juli 2012 - 11:07 #4
ellers ender jeg med at tage pointene selv