Avatar billede sim00n Praktikant
14. juli 2012 - 12:18 Der er 1 løsning

Ændringen går ikke igennem?

Hej.

Grundet min host har valgt at rykke alle fra én server over på en anden, har jeg måtte opdatere min DNS til den nye ip-adresse.
Jeg benytter gratisDNS.dk og har opdateret ved at trykke "Ændre" under primær DNS og A.

Da jeg gerne ville have opdateringen skulle gå hurtigere igennem end 24 timer, rettede jeg samtidigt TTL til 3600 sekunder, altså en time. Det lader dog ikke til at have taget effekt heller.

Der er nu gået 25 timer siden jeg opdaterede indstillingerne og der er stadig intet sket. Jeg bliver mødt af en internal server error, hvis jeg tilgår domænet.

IP-adressen jeg har opdateret med er korrekt. Det har jeg tjekket.

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede sim00n Praktikant
14. juli 2012 - 13:06 #1
Det var min host der manglede at rette noget. Var heldig at få svar her i weekenden. Lukker tråden :)