Avatar billede FrischHenriksen Nybegynder
16. juli 2012 - 19:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

lyd i højttalerne og høretelefonerne på bærbaren

hvad er problemet her? hvad kan jeg gøre ved det? jeg vil kun have musik i mine høretelefoner lige nu...

på forhånd tak for hjælpen :)
Avatar billede pkbech Juniormester
16. juli 2012 - 19:41 #1
Tja du skal nok kigge i Kontrol panelet. Kunne hjælpe med styrer system og mærke på bærbaren.

Men sandsynligvis (Nu antager jeg du kører windows)
Kontrolpanel / Control panel
Hardware og Lyd / Hardware and Sound
under Lyd / Sound
Skal du tjekke hvilken enhed din computer bruger til afspilning af lyd sandsyndligvis skal du sætte en af dem til standard.

(Problemet kan være at sensoren i dit lydstik er defekt/ i stykker og derfor din computer ikke slukker for højtalerne når du putter hører telefoner i kan også være det bare er et opsætnings problem)
Avatar billede pkbech Juniormester
16. juli 2012 - 19:41 #2
Ops skulle havde været et svar
Avatar billede FrischHenriksen Nybegynder
16. juli 2012 - 19:44 #3
Tak for hjælpen, jeg tror måske det er en defekt sensor, uden at vide en skid om det :)

Windows 7
lenovo thinkpad et eller andet gøgl
Avatar billede FrischHenriksen Nybegynder
16. juli 2012 - 21:43 #4
jeg har ikke fundet noget andet bedre svar :) ellers tak for hjælpen :)