Avatar billede Titanic15 Praktikant
17. juli 2012 - 20:18 Der er 6 kommentarer

Chip til blækpatron falder af på den nye?

Er der andre der har oplevet det samme problem, nu køber min ven noget sekund lim så jeg kan få den sat fast på den nye farvepatron.

Den nye farvepatron er af mærket Ink Cartridge No Chip.

Jeg har en original patron som nu er tom Canon 521 C = Cyan.
til printer MP540 med print og scan.

Jeg har ikke før med held prøvet de billige printpatroner før, så nu håber jeg at det lykkedes.

Nogen der har nogle kommentager til dette er i velkommen.
Avatar billede foodear Praktikant
18. juli 2012 - 11:03 #1
Jeg har en printer magen til din, og jeg har meget dårlige erfaringer med de billige ikke chippet patroner, det er for besværligt at få det til at fungere ordentlig.

Jeg køber uoriginale patroner med chip hos billigmedien, de koster ca 150.- for et helt sæt (5 patroner)
Avatar billede Titanic15 Praktikant
01. august 2012 - 13:23 #3
Tak foodear.

Jeg har lige selv købt chippet patroner dog dyrere
249 kr for 4 patroner.

Men næste gang køber jeg dem nok også på nettet.

Læg et svar

Tak
Avatar billede Titanic15 Praktikant
01. august 2012 - 13:58 #4
Jeg har lige indkøbt 5 patroner af de uoriginale.
dem du linkede til.

160 kr incl porto. 32 kr stk. incl porto.
så det er sørme billigt.

Tak endnu engang.
Avatar billede foodear Praktikant
02. august 2012 - 07:37 #5
Selv tak. :-)

læg selv et svar og accepter det, jeg samler ikke på point idag ...

/Foodear :-)
Avatar billede foodear Praktikant
02. august 2012 - 07:41 #6
Lige i tillæg, så bruger jeg kun fotopapir af en god (læs: dyr) kvalitet, jeg har før prøvet det billige fotopapir man kan købe i Lidl, Aldi osv. farverne bliver ikke korrekte på det billige papir og det kræver en masse justeringer for at få trykket til at se pænt ud, typisk bliver farvetonen grøn på det billige papir, men det kan trods alt godt lade sig gøre at justere farverne ind så trykket bliver nogenlunde brugbart.

/Foodear