Avatar billede caloni Nybegynder
24. juli 2012 - 18:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Seneste steder

Jeg slettede indholdet/oversigten i mappen 'Seneste steder'. Nu ligger der et ikon med navnet på Skrivebordet. Det er tilsyneladende ikke en genvej. I hvert fald kan jeg hverken højreklikke og slette (muligheden er der ikke) eller trække den over i Papirkurven.

Hvordan får jeg den væk?
Avatar billede caloni Nybegynder
24. juli 2012 - 19:14 #1
Nå, ser umiddelbart ud til jeg alligevel ikke behøver hjælp. Nu er den pludselig væk. :|
Avatar billede claes57 Ekspert
24. juli 2012 - 21:14 #2
lav et svar selv, og bagefter accepterer du det - så lukkes spg.
Avatar billede caloni Nybegynder
25. juli 2012 - 02:47 #3
Jeg ville lige være sikekr på den ikke dukkede op igen, nu den forsvandt af sig selv.
Avatar billede Aboali Nybegynder
27. juli 2012 - 09:44 #4
Hej jeg har et problem som jeg ved ikke hvordan skal jeg løse jeg har hp som gik står og den gider ikke men har prøvet at formater den med win 7 men så kommer med den med den her fejl error 0x80070057
hver gang jeg installer den så kommer den her fejl så kan den ikke køre mere altså kan også vise det på biledet men har ikke en side hvor jeg kan uploder billeder