Avatar billede civilisten Novice
30. juli 2012 - 14:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2010: Oprettelse af aftaler

Jeg har tidligere anvendt outlook 2010 men efter skift til ny computer er jeg løbet ind i et lille problem. Jeg har tidligere automatisk fået besked hvis jeg opretter en aftale på et tidspun kt, hvor der i forvejen ligger en aftale eller hvis den ligger umiddelbart op til en eksisterende aftale. Men efter mit computerskift får jeg ikke længere disse beskeder.

Nogen der ved, hvad jeg kan gøre for at få funktionen tilbage igen??

Vi snakker ikke om netværksløsninger eller alt muligt andet - den ligger kun på min egen computer. :)

/Civilisten
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. august 2012 - 20:44 #1
Merd udgangspunkt i outlook 2007, da jeg ikke kender outlookm 2010, men det kan jo være, at metoden er den samme.

Åbn din Outlook, gå i menúpunktet "Funktioner/Indstillinger".
Her klikker du på knappen "Kalenderindstillinger", derefter klikker du på knappen "Indstillinger for planlægger".
Her skal der være flueben i boksen "Vis Pop op-kalenderdetaljer".
/ptj_11
Avatar billede civilisten Novice
02. august 2012 - 21:58 #2
I 2010 er der ikke umiddelbart noget der hedder indstillinger for planlægger. Og jeg kan ikke umiddelbart set noget der hedder "Vis pop op-kalenderdetaljer." Heller ikke under avnacerede indstillinger.

Så der er åbenbart forskel på 2007 og 2010 :)

/Civilisten
Avatar billede ptj_11 Forsker
03. august 2012 - 21:11 #3
Betragt det som en ledetråd. Funktionen skal være der, så du må i gang med at lede efter noget der minder om det.
Du kan også prøve at tage et kig på dette lille program, som er freeware til Office 2010:
http://windows.podnova.com/software/5593766.htm
/ptj_11
Avatar billede civilisten Novice
23. august 2012 - 14:11 #4
Efter seneste opdatering af Office pakken er problemet løst. Så der var åbenbart sket en sofrware fejl.

Takker for de forslåede løsninger - men det var altså Microsoft selv, der gav svaret. :)
Avatar billede civilisten Novice
23. august 2012 - 14:15 #5
Som sagt løsningen fundet. (Forsøger at lukke spørgsmålet).
Avatar billede ptj_11 Forsker
24. august 2012 - 13:35 #6
Det gør du ved at acceptere dit eget svar.
/ptj_11